wasmachine zon 4 keer in de week vaatwasser toch wel vaak elk dag ligt er een beetje aan wat we eten.
Strijken hoe moet dat nee dus bloedhekel aan strijken dus dat gebeurd niet! Nou ja ik lieg een beetje hier worden de lakentjes van de baby straks wel gestreken maar dat was het dan ook!
Ik strijk helemaal niks heb zelfs bij mijn vorige verhuizing ( in december ) de strijkplank weg gegooid heb er echt een hekel aan Heb een man die werkt in de jachtbouw dus draagt werkkleding wat niet netjes hoeft te zijn en mijn dochter en ik geven niet zo om net gestreken jurkjes. 5 min dragen en het is weer gekreukt
De vaatwasser dagelijks (af en toe slaan we een dagje over) De wasmachine een keer of vijf per week, en we zijn (nog) maar met zijn tweetjes
De vaatwasser om de dag, soms iedere dag. De wasmachine over het algemeen 2 x per week. Ik spring er iets zuiniger mee om dan mijn vriend . Ik gok dat beide apparaten meer gaan draaien als de kleine er straks is. Ik probeer er zo zuinig mogelijk mee om te gaan. Niet voor een paar onderbroeken de was te laten draaien, evenals voor een paar borden en glazen de vaatwasser. Altijd helemaal vol en dan aan.
Bij ons draait de vaatwasser ieder dag, soms twee keer omdat ik nu ook verlof heb. De wasmachine draait alleen in het weekend en dan zo'n 4 a 5 wassen.
Vaatwasser 1x per dag/anderhalve dag (is een kleintje, maar kan prima) en wasmachine zo'n 4x per week.
vaatwasser vaak om de dag.. en wasmachine zo'n 4 x per week. 2 wasjes in het weekend en 2 door de weeks..
Vaatwasser elke dag of om de dag. Bij veel kliekjes zelfs pas om de 3 dagen. Wasmachine bijna elke dag op dit moment. moppie spuugt veel en manlief werkt weer op locatie dus veel en zware werkkleding.
Vaatwasser hebben we niet. Elke avond doen we de afwas van de heledag. Wasmachine 2a3 keer. En de 3e keer is dan beddegoed.
Vaatwasser gaat meestal elke dag aan, soms een dagje niet als we brood eten. Wasmachine draait zo'n 5 keer per week. Ik draai op dinsdag en donderdag 2 wasjes en vaak nog 1 in het weekend. Ik heb gekleurde was voor in de droger, witte was voor in de droger, gekleurde was voor aan de waslijn en donkere was voor aan de waslijn. En dan nog een los wasje soms tussendoor. Handdoeken gebruiken we meestal 2 keer, beddengoed van de kinderen wordt niet snel vies (alleen hoeslakens vervang ik eerder). De kinderen gaan 3 keer per week in bad en voor Lisa gebruiken we nog een hydrofiel.