Op dit moment draait de wasmachine elke dag. meestal een klein wasje, dus mooi op kort programma. Vaatwasser om de dag, soms elke dag.
Vaatwasser hebben we niet helaas wassen meestal om de dag af spoel wel alles gelijk af Wasmachine draait 2-3 keer per week Zijn met z'n 2en
Haha, mijn kindje is niet zo gesteld op zijn schone kleding als ik dat ben, dus die kunnen na elke maaltijd wel in de was. Dan zitten er nog weleens poepluiers tussen die iets groter uitpakken dan verwacht en toen hij nog een echte baby was spuugde hij vaak zijn melk terug. Hij krijgt elke dag een schone handdoek waarmee ik hem afdroog na het bad. Hij verbruikt een berg slabbetjes op een dag. De hoes van het aankleedkussen wordt gauw vies, net als de hydrofielluiers die ik erop leg. Zijn beddengoed was ik 1 keer per week en als hij snotterig is vaker. Als we naar buiten gaan vindt hij het heerlijk om door zand en aarde enz. te kruipen. Dus zo raakt bij mij die wasmachine wel gevuld. (toen ik mijn gebruikersnaam koos wist ik nog niet hoe toepasselijk die zou worden)
Vaatwasser hebben wij (nog) niet en wasmachine ong. 4 x per week. Strijken doe ik hooguit 1 a 2 x per week.
vaatwasser bijna elke dag, vindt wel dat we makkelijker zijn met een vaatwasser in de bedoeling dat je continu schone glazen pakt voor iets. dat was er vroeger bij mij thuis niet bij. bordje van sochtends werdt smiddags ook gebruikt en je glas daar deed je ook maar de hele dag mee. wasmachine, ongeveer 4 a 5 x in de week. we hebben maar een trommel van 5 kg dus daar past niet zoveel in. maar je hebt al gauw er 1tje met beddengoed, 1x handdoeken/washandjes/spuugdoekjes 1x wit 1x donker 1x lichte was. strijken; doe ik zo min mogelijk. droger; hebben we wel maar gebruik ik niet, was hangt meestal buiten te drogen of op rekjes.
Vaatwasser elke dag of om de dag. De wasmachine sowieso 1 keer per dag. Beddengoed elke week verschonen van 4 personen en nu was van 5 personen, gaat aardig hard hier. Normaal gebruik ik een handdoek wel eens twee keer, maar nu niet, vanwege spruw. Dus nu was ik (nee, de kraamverzorgster haha) heel veel.
Vaatwasser bijna iedere dag, alleen als we niet thuis eten draait hij niet. Wasmachine ook bijna iedere dag. Handdoeken gaan na een keer gebruiken de was in, en nu mijn dochter zo verkouden is, verschoon ik haar bedje ook vaker. Normaal gesproken was ik haar en ons beddengoed eenmaal per week.
Vaatwasser om de dag soms elke dag, ik kan nogal goed inpakken Wasmachine 6x per week soms meer soms minder.
Vaatwasser elke dag of om de dag. Wasmachine zeker elke dag en soms 2x per dag. Wij zijn met zijn tweetjes+baby.
vaatwasser normaal om de dag maar nu 2x per week. Ik krijg harde buiken van het steeds moeten bukken dus was nu meer af. Wasmachine kan dagelijks wel draaien maar meestal 3x per week 2 wasjes.
wasmachine zo'n 14x per week, soms meer vaatwasser elke dag, anders om de dag voor degene die van mijn was schrikken: De oudste is bijna 16, dus grote kleding, bovendien heeft hij 3x pw gym en voetbalt hij 3x per week, ook heb ik 2 kleintjes, dus ook daar veel was mee.
Vaatwasser iedere dag en de wasmachine ook iedere dag en als de bedden verschoond worden, zijn het 2 trommels meer.
Vaatwasser: om de dag, soms doen we er 3 dagen mee. Bijvoorbeeld in het weekend: dan eten we weinig gerechten waar je veel pannen voor nodig hebt. Wasmachine: ik was in het weekend standaard 3 kleding wassen. Doordeweeks vaak nog zo'n 2 of 3 handdoekenwas of beddengoedwas.