Vaatwasser hebben we niet, we doen 1 keer per dag de afwas. Wasmachine draait wel 3 keer per week denk ik
vaatwasser elke avond, wasmachine denk ik 5/6 keer in de week...... ik doe elke dag een was....... ik HAAT volle wasmanden
Niet elke dag want dan zou je 7 wassen per week hebben Hier was ik het meeste in het weekend dan draai ik er 3 en doordeweeks meestal nog 1 handoeken+onderbroek was Edit: Vaatwasser 3 keer per week
Vaatwasser: 1x per 1 of 2 dagen. Als wij bijvoorbeeld niet thuis eten, dan is ie niet vol en dus draait ie een keertje minder. Oh en als we eters hebben en uitgebreid gekookt hebben, dan moet ie 2x. Wasmachine... Gemiddeld 5 wasjes per week. Iedere week: 1x beddengoed van ons bed 1x gekleurde was 1x donkere was En om de week, omdat we de machine anders niet vol genoeg krijgen: 1x ander witgoed (inclusief beddengoed van onze zoon) 1x kleertjes van onze zoon 1x handdoeken 1x keuken-/poetsdoekjes Af en toe eens een extra wasje. Wij hebben geen beroepen of hobby's waar we erg vies of bezweet van raken.
Ik zie ook allemaal wasjes met gesorteerde was, dat doe ik niet want dan heb ik nooit een volle wasmachine Ik gooi alles bij elkaar. Meestal doe ik ondergoed, sokken en handdoeken/beddengoed bij elkaar. Maar dat is ook maar 1 was per week ofzo...
Hier ook geen bijzonder gescheiden was hoor... Gewoon wit, bont en roze/rood/paars Meestal doe ik 4 wassen per week ongeveer en dat is soms in t weekend en aoms door de weeks ligt er maar net aan of ik zin heb of niet Afwas 5x per week ofzo denk ik...(geen vaatwasser) Soms heb ik een dagje geen Zin en doe ik t de volgende dg
De vaatwasser elke dag of anderhalve dag, niet eerder dan tot hij vol zit. En de wasmachine zo'n 4x in de week, soms vaker, soms minder vaak. Maar als ons babytje er straks is, zal die wasmachine vast vaker gebruikt worden.
Allebei veel te vaak naar mijn mening.... Vaatwasser eigenlijk dagelijks, zeker nu ik met verlof ben. En de wasmachine ook zeker 4 keer per week! Er zit een of ander virus in mijn wasmand, ik word er gek van. Steeds als die wasmand leeg is, en ik knipper 2 keer met mijn ogen, dan zit er weer wat in. Heel frustrerend.....
Vaatwasser bijna elke dag, als we makkelijk eten slaan we meestal keertje over. Wasmachine 6 a 7 keer per week, 2x licht, 2x donker en 2x handdoeken,washandjes, sokken, slabbetjes, vaatdoeken theedoeken enz. De droger draait denk ik 2 keer per week , voor alle handoeken, sokken, slabbetje enz.
Vaatwasser elke dag en als we eters krijgen dan nog een keertje... De wasmachine ook elke dag maar meestal was ik alles in 1 dag, dus dan 7 wasmachines. Ik sorteer alleen ondergoed, sokken en handdoeken bijelkaar. De rest van de kleding gooi ik er gewoon in. Ze moeten alles binnenstebuiten in de wasmand doen anders wordt het niet gewassen. Soms moeten de meiden opvouwen maar iedereen legt iig zelf zijn opgevouwen was in zijn of haar kast. Nou zeg, ik ben geen wasserette..
hier ook en ik heb ook nog een 7 kg wasmachine.. ik heb gewoon smeerpoetsen en ben zelf de grootste smeerpoets.. .. Shirt is elke dag vies soms 2 x.