geen idee. denk wasmachine gemiddeld 1 a 2 keer per dag. vaatwasser elke dag en dit varrieert wel eens een keer. soms was ik een paar dagen niet en doe ik er in t weekend 3 a4 op een dag.
Vaatwasser meestal om de dag. Soms eens in de 3 dagen. Ligt eraan of ik veel pannen moet gebruiken. Gebruik graag mijn kleinere pannen dat scheelt ook. Wasmachine denk ik 4x per week. Zwart, wit, kleur en handdoeken+ beddengoed. Jup, 4x. Strijken doe ik als ik er zin in heb. Ik strijk alleen de overhemden, rompers en sommige broeken.
Beide gaan dagelijks aan. De vaatwasser zit dan stampensvol (daar gaan ook de pannen in) en de wasmachine moet ik geen dag laten rusten, dan zit ik met een probleem om de was weer bij te werken en te kunnen laten drogen. Ik moet wel zeggen: er woont hier een man in huis die er een sport van maakt de wasmand altijd vol te krijgen...
Vaatwasser om de dag zo ongeveer. Wasmachine iedere dag (of twee dagen niet, en dan 3 wassen op één dag. 7 keer in de week is een aardige schatting.)
@ Akoya: Heb jij geen vaatwasser? Of wacht, was ie niet kapot gegaan pasgeleden? BALEN!!!! De vaatwasser draait hier elke dag en de wasmachine zo'n 6x per week (licht, donker, gekleurd, handdoeken, hydrofielen, beddengoed). Ik was meestal op dinsdag en donderdag (mijn vrije dagen) en soms nog één of twee wasjes in het weekend.
Vaatwasser om de dag. Wasmachine 6 X per week en met beddengoed wel 8x. Wij zijn met zijn 5en en ik heb een 9 kilo wasmachine. Wel altijd s'nachts op nachtstroom.
Vaatwasser, elke dag. Soms zelfs twee keer per dag... En wasmachine ook elke dag. Soms één dag niet maar dan wel de dag erna twee wassen achter elkaar.
Vaatwasser om de dag en was 5 x per week. Maar ik heb wel zo'n grote amerikaanse wasmachine, dus ik schat in een kleine hollandse dat het eigenlijk wel 7 of 8 wassen zijn. Wij zijn met z'n vijfen en alleen het beddengoed iedere week kost me 2 wassen.
Ik ben zelf de vaatwasmachine Was iedere dag, soms 2 keer, af.. Wasmachine draait gemiddeld 5 x per week, soms meer, soms minder..