Au! Net terug van ehbo met hechtingen.

Discussie in 'De lounge' gestart door bagheera, 26 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ben ik ook een kluns.. Was aan het afwassen en plots brak er bord in mijn handen! Ik zag direct een behoorlijke snee boven mijn duim. Snel een hydrofiel gepakt en mennnnn wat bloed zoiets!

Op naar de ehbo.. Spuit was best pijnlijk zo in die wond! Zei al van te voren tegen de arts ik heb niet zn hoge pijngrens haha zelfkennis is een groot goed!

Nouja ben nu een aantal hechtingen verder. Leuke manier om mijn eerste echte dag als getrouwde vrouw te vieren haha de ring kon direct weer af! :p

2. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    He bah wat vervelend! Hoop dat je er weinig last van hebt!

Ben je gister getrouwd?

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Jeetje, pijnlijk hoor, veel beterschap.

En natuurlijk gefeliciteerd met je huwelijk, ach je moet maar zo denken, liever de dag erna in de hechtingen als de dag voor je trouwen :D maar vervelend is het wel.

4. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ben gister getrouwd :) verdoving werkt niet meer dus een beetje prikjes maar tis geen oorlogswond hoor ;) was vooralerg geschrokken van het bloed. Ben een schijterd als het op mezelf aan komt! Voor een ander blijf ik altijd erg rustig.

Bedankt voor de felicitaties!

5. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Nouja is toch logisch dat je er toch van schrikt..

Gefeliciteerd met je huwelijk!:) En indd beter een dag erna dan een dag ervoor ;)

6. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is zo!

Op het werk waren ze al aan het grappen "vliegt het servies nu al door de kamers heen!" whahah oeps.

Deel Deze Pagina