Ik doe de was niet heel regelmatig, de ene week was ik ineens alles omdat de wasmand helemaal vol zit en de week erna dus veel minder. Het komt gemiddeld neer op zo'n 2-3 wassen per week denk ik, we zijn met z'n tweeën.
ik draai er meestal 2 a 3 per dag. ik sla ook best eens een dagje over dus komt denk ik neer op gemiddeld 5dagen in de week. ik zit denk ik tussen de 10 en de 15 wassen per week. met 2 volwassenen, 2 schoolgaande buiten kinderen en een baby. moet wel bekennen dat mij middelste nog regelmatig in bed plast dus dan heb je al snel weer extra was.
Hier zitten ook een paar halve wasjes bij neem ik aan? Ondergoed/sokken en vaatdoeken kan je toch niet eens een halve wasmachine mee vullen na een week?
Dat dacht ik dus ook. Een wasmachine opzetten voor maximum 10 vaatdoeken (en dat is dan al ruim genomen)? Echt?
Sokken en ondergoed , vaatdoeken gaan hier bij de handdoeken of beddengoed. Spijkerbroeken bij de bonte of lichtbonte was afh. vd kleur. Handdoeken op z'n minst op 60 Rn regelmatig op 90. Kruis, oren etc eorden ook afgedroogd en vind t dan vies om op 40 grafen te wassen.
Ja maar serieus... Je vloer is toch niet smerig? Handdoeken kunnen prima gewoon op 60, zelfs de handdoeken van zwemles was ik gewoon op 60 ( En ja, dan douchen ik zelf wel 2x, 1x na het zwemmen en 1x thuis maar dochter alleen na zwemles en ik hou mezelf dan maar voor dat al die bacteriën van het zwembad water dan wel weg gewassen zijn.. )
Ja dat zei ik gister ook al...gebruik 1 a 2 vaatdoeken per dag...voor ik daar een trommel van heb...is toch doodzonde?
8 wasmachines per week, 2 volwassen en 2 kleine kinderen. Alleen mijn man draagt twee dagen dezelfde kleding. De kinderen en ikzelf elke dag schone kleding.
2x per week kleding dochter 1x per week beddengoed en ondergoed e.d dochter 2x handdoeken en ondergoed 1x beddengoed van ons 3x kleding En denk nog 2x voor iets dat vnl mijn vriend dan perse aan wil of apart gewassen moet worden. 2 volwassenen en 1 kind
Enige niet volle was zijn de vaatdoeken Ondergoed en sokken is een volle was Ieder 2 paar sokken per dag en ik 2 onderbroeken per dag Voordat mensen daar over heen vallen dat vind zelf hygiënisch en over de sokken sokken zijn niet fris na een dag werkschoenen aan een na t douche dus schone sokken Maar ik bedenk dat ik mijn bh s ook apart was Ik kan mijn wasmachine wel helemaal instellen dat minder water verbruik en om minder lang draait
Sokken en ondergoed een volle was?? Nou echt volgens mij kan ik wel 50 paar sokken en evenzoveel onderbroeken in mn trommel doen voordat tie vol is
Bonte handdoeken washandjes vaatdoeken en ondergoed: zeker drie x per week volle trommel Witte was zoals boven twee x per week Werk kleding van man en zoons twee a drie trommels Nette kleding en kleding van dochter en peuter zoon twee trommels ongeveer. Dan meestal nog een trommel nette lichte en witte kleding En een trommel rode en roze kleding En soms een enkel dingetje apart Dus 11-14 wasjes met zes personen O en dan de overalls nog. Twee x per week drie a vier stuks. Meer passen er daarvan niet in
beddengoed 2 trommels vol 2x handdoelen 2x donkere was 1 x witte was 2 x gekleurde was 1x sport was totaal 10 wassen minimaal per week, zijn 2 volwassen en 2 kids
Ik heb er 5 kg trommel en dat is sneller vol dan je denkt vind ik was moet ook kunnen draaien in machine Dus prop machine ook niet vol tot boven aan
wij zijn met 3 personen. ik was om de dag, probeer t uit te smeren naar om de 2 dagen. ik draai dan alleen een gekleurde was. zwarte was en een werkwas in het weekend. dan ook nog 1 of 2 gekleurde wassen. in totaal dus 5 of 6. behoorlijk veel en eerlijk gezegd frustreert dit mij enorm.
Oef de ene x meer als de andere keer. Vaak 1x zwarte handdoeken en beddengoed 1x witte handdoeken en beddengoed Witte was Donkere was Tussendoor kleding die apart gewassen moet worden.
Ongeveer 3x per week. Meestal doe ik ze wel allemaal op 1 dag zodat dingen die niet in de droger kunnen meteen opgehangen kunnen worden zonder dat het huis de hele week volhangt met wasrekjes. Wit op 40, gekleurd op 40 en donker op 30.