Drogerwas (handdoeken/ondergoed/sokken), hangwas (kleding), werkklerenwas, hondenkleedjeswas, beddengoedwas...zo'n 5x dus
Eigenlijk wel elke dag. 1keer per week beddengoed, dat zijn al 2 wassen. Zijn nu met 5 personen, 3 volwassenen een peuter en een baby. Werkkleding van man is ook best veel. Baby is een spuger..
Ik denk zo'n 10x per week. Hij is net nieuw en onlangs al stuk gegaan. Als je nieuw koopt heb je hem de volgende dag in huis, maar wil je gebruik maken van je garantie moet je dik 1,5 week wachten op een monteur. Nou dat was wel even afzien.
2 wassen per dag, 6 dagen per week. Als ik het beddengoed was draaien er die dag 5 wassen. Per week dus wel 17 wassen.(2 vw en 5 kinderen)
Even denken 1x beddengoed 2 keer handdoeken En 1 per week kleding is meestal 4-5 wassen 7-8 per week dus 2 volwassenen en een kind (en een hond en een kat maar die doe ik niet in de wasmachine)
Ik heb meestal 1 dag in de week dat ik 3 wassen op een dag draai voor mezelf alleen. Dat zijn dan een donkere was, een lichte was en een 60 graden-was (handdoeken en ondergoed/sokken). Dan heb ik dus alle babywas die ik de laatste weken heb gedaan nog niet meegerekend.
Ja dit eigenlijk! Ik denk dat ik gemiddeld 5 wassen in de week heb, maar wij hebben een trommel van 8 kg, dus daar kan meer in dan in een gemiddelde machine.
1x handdoeken 1x beddengoed 2x werkkleding man 2x kleding van mezelf 1x jassen Soms een wasje extra, maar hij draait bij ons bijna elke dag wel
2 a 3x per week. Ligt eraan of het beddengoed mee kan . Vaak wel, dan zijn het er maar 2. Als ik een beetje over hou schuift het door naar de week er op. Soms was ik een hele tijd niet, en hou op 1 dag was dag. Dan heb ik er 5 a 6, maar kan dan goed een maand niet gewassen hebben als ik op een 60 graden was moet wachten tot hij vol is, kan ik een paar weken niet wassen. Een halfvolle machine doe ik niet aan. In de zomer is het meer trouwens! Dan doe ik oa de kussens van de bank, alle gordijnen, kussens enz. Omdat ze dan lekker buiten kunnen drogen. Dus dan heb ik er 3 per week ongeveer.
Gemiddeld 3x per week. Soms een hele week niks en dan weer zowat dagelijks, omdat ik mijn wassen goed soorteer en dus soms moet 'opsparen' (zwart/donkere was, witte was, bonte was 30 graden, bonte was 60 graden).
Ja de oudste 3 zijn groter dan mij, dus grotere kleding haha. Ik moet zeggen dat het vaak nog meer is, met het beddengoed erbij en de bakkerskleding van mijn man, dus eigenlijk wel rond de 20 wassen per week. Ook traint mijn zoon 3 keer per week plus een wedstrijd. Ik zet de machine sowieso snachts aan die ik dan smorgens ophang of in de droger. De rest tussen door. Maar ik sta rustig tot een uur of 11 s avonds te vouwen/ strijken zo'n 3 keer per week.
Jeetje! Hier 6-8 keer ligt eraan hoe snel iets gewassen moet worden. Bij ongelukjes of zware knoeipartijen dan soms een klein wasje.
Denk 3/4 keer per week.. Dragen kleding eigenlijk altijd 1 keer. Hebben wel net een nieuwe wasmachine van 8 kg. Voorheen 6 kg, dus dit is ideaal!
Zo is het hier inderdaad ook. Maar het wachten op een volle witte of 60 graden was, duurt echt een paar weken en vaak heb ik er dan geen zin meer om op te wachten. Dan doe ik er zo'n kleuren doekje bij en gooi ik alles er in. En vaak draai ik dan 1 was alleen kleren 1 was met handdoeken, beddengoed en ondergoed op 60 graden.
Met zijn vijven: 1x 60 graden was 1x goede kleding 1x werkkleding en spijkerbroeken 1x beddengoed om de week Soms een klein wasje met een kledingstuk wat fragiel is of afgeeft oid. Van maart tot oktober komen daar gemiddeld zn 10 machines per week bij van de zaak.
Hier draait ie ook wel zoiets hoor. Ik vind dit heel normaal! En wij dragen iedere dag schone kleren ja. Zoonlief fietst iedere dag 26 km van en naar school, dus die is bezweet als hij weer thuis is. Ff snel douchen en de wasmand is alweer voor 1/3 gevuld. Mijn dochter komt echt altijd vies thuis, maakt me helemaal niets uit, dan heeft ze lekker gespeeld tenslotte! Verder paardrijles dus ook na afloop daarvan vieze kleding. Manlief draagt zijn spijkerbroeken wel 2 dagen en dat doe ik ook. Maar iedere dag schoon ondergoed, schone sokken en schoon shirt/overhemd/trui of wat dan ook. Manlief doucht iedere dag, ik om de dag en de kinderen ook. Verder sport ik minimaal 3x per week, dus ook sportkleding en extra handdoeken. In de winter om de week het beddengoed wassen (in de zomer meestal wekelijks). Nou, dan zit ik alweer aan mijn 8 wassen hoor!
Ik draag overigens ook dagelijks schone kleding, dat wil echter niet zeggen dat ik iedere dag níeuwe kleding draag. Wij proberen erg milieubewust te leven.
goh even denken, ongeveer 5 per week denk ik. Verschonen de bedden elke week. Elke keer schone handdoek en washand. Vaatdoekjes gaan elke dag in de was, soms wel 2 per dag. Theedoek en keukendoek om de dag denk ik. Man elke dag schoon overhemd, ik doe meestal 2 dagen met kleding, kindjes elke dag schoon. We zijn met zn vieren. Ik ben go, dus daar zit ook extra was van bij van slabben en beddengoed enz.