Dat deed ik inderdaad ook toen wij nog met z'n tweeën waren. En zelfs zonder doekje, is overigens altijd goed gegaan haha. Maar daar heb ik nu toch maar mee gestopt, voor de zekerheid... Ik had toen ook echt een gare wasmachine die niet hoger en niet lager dan 40 graden kon en waarvan ik de deur er altijd per wasbeurt los aan moest schroeven en een toerental van 400 had, haha. Wat erg als ik daar aan terugdenk! Ik heb om de week een witte was trouwens. Zwart 1x per maand ofzo. De meeste wassen die we hebben zijn de 'gewone' 30 graden wassen van gewone kleren (truien, broeken, jurkjes enz.).
Respect!! Ik zou er absoluut geen zin in hebben zo laat nog te staan vouwen! Maar snap het idd wel, met een groot gezin heb je meer was
Wat was jij dan allemaal? Al eens aan het milieu gedacht? Hier drie personen, en 4 à 5 wassen per week.
Dat vraag ik me ook echt af, zelfs als je dagelijks andere kleding draagt kom je nog niet aan zoveel wasmachines per week.
nu nog : 1 keer kleding 1 keer beddengoed 1 keer sokken 1 keer handoeken en evt nog een keer een korte was als ik echt wat nodig heb. Zal straks wel meer zijn
4 á 5 keer per week. Zijn met 4 personen. 2 donkere wasjes, 1 witte en een bonte dankzij mijn dochter's fleurige garderobe vaak nog beddengoed of man's werkkleding. Valt wel mee vind ik, is vaak ook nog alleen maar vouwen ipv strijken erna!
Ik was alleen op zaterdag en dan draait ie ongeveer 5x. Wij zijn met zijn 3e. 1x witte was 1x gekleurde was 1x donkere was incl beddengoed 2x handdoeken, sokken, ondergoed
1x beddengoed 2 x witte was 3x donkere 2 xgekleurde Ongeveer. Dus ongeveer 8 per week. ( 3 personen en hond en kat)
2 volwassenen en 2 kinderen. 3 á 4 wassen per week. Grote trommel inhoud en ik ben heel makkelijk... Alle kleding ongeacht kleur bij elkaar in 😉
soms op een dag 2 en soms geen. maar gemiddeld wel 1 tot anderhalve was per dag zeg maar, ligt er aan of ik die week ook bedden verschoon of de dweilen moet wassen of de werkkleding van mn man. maar zeg een was of 9 in de week. zijn met zijn vijven
2x pweek bonte was. Witte was gaat er gewoon bij, gaat prima. Beddengoed 1x pw om de 2 weken handdoeken etc