Nee mijn man doucht twee keer. we hebben vier keer zwemles (inclusief schoolzwemmen) per week en dan allemaal dagelijks twee handoeken om te wassen smorgens en douchen of bad in de avond Beddengoed zijn zes eenpersoonsbedden verdeeld over 3 machines De werkkleding van man zijn 2 wasmachines vol 6 overhemden 6truien en 6 broeken. En dan 7 stellen gewone kleding van mij man en de kinderen. En de kinderen hebben nog buitenspeelkleding voetbalkleding gymkleding. Dus ik was me een ongeluk helaas
Met z'n vieren per week, schatting: 1 x beddengoed 1 handdoeken washandjes theedoeken e.d. 2 x donkere was 2 x witte was 1 x lichte / gekleurde was
Je hebt ook een kleine trommel dan?? Want ik heb een tweeperssons bed en 2 1 persoonsbedden en een co sleeper ledikant maar dat gaat allemaal in 1 trommel.
1x 60/95 graden witte was 3x gekleurde was 2x beddengoed 1x witte 40 graden was (niet elke week) Dus in totaal toch echt wel minimaal 6 x per week. En soms een keertje extra, als de kinderen bijv. erg vies zijn geworden na een strandwandeling of middag spelen in het bos of zo. Drie vieze kinderen is al bijna weer een machine vol. Sinds een half jaar heb ik onze handdoeken vervangen. Iedereen heeft nu een eigen kleur en moet daar minimaal 2x mee doen. Dat scheelt echt enorm in de hoeveelheid was en ook in de drogerbeurten. Kleding dragen ze hier ook rustig 2 of 3 dagen als het niet vies is geworden, behalve ondergoed natuurlijk. Daar ben ik steeds makkelijker in geworden de laatste jaren, want anders word ik stapelgek van de hoeveelheid wasgoed.
Ik was op woensdag en op zaterdag, soms wat vaker als iets heel vies is (zoon was ziek dus zijn beddengoed en pyjama's zijn elke dag gewassen. Op de woensdag draai ik 1 of 2 wassen en op zaterdag meestal 4 wassen. Ik spaar de was op zodat ik een volle trommel heb. Wij dragen, mits het niet vies is geworden, kleren 2 dagen, elke dag schone sokken en ondergoed, beddengoed elke week, handdoeken gebruiken we 2 keer, vaatdoekjes elke dag een schone en keukendoeken en theedoeken om de dag. Sinds een jaar hebben we een 2e wasmachine in de schuur van mijn oom die een nieuwe kocht. Mijn oom is zo iemand die als hij een nieuw snufje ziet hij dat moet hebben. Zijn 'oude' wasmachine was maar 5 jaar oud en hebben we voor een krat bier overgenomen . Dat is ook wel erg fijn en tijdbesparend 2 wasmachines.
1 a 2 keer per dag een was. wij zijn met 4 personen. waarvan onze zoon nog vaak ongelukjes heeft dus zijn wasmand is sneller vol.
elke dag behalve op zondag, heerlijk om 1 dag in de week me niet met de was te bemoeien Totaal zullen het wel 8 wassen per week zijn. We zijn met vijf mensen, onze huisdieren leven alleen buiten
Ongeveer 5 wassen per week 2x gemengde kleding was soms een donkere en lichte was 1x witte was 1x handoeken/vaatdoeken/ondergoed 1x beddengoed
Elke dag 1 of 2 keer. 2 volwassenen en een kleintje. Ik hou ervan als mijn wasmanden leeg zijn. Laatst was onze wasmachine stuk. Echt verschrikkelijk. Ik had flink wat was toen de wasmachine was gemaakt!
Zo'n 5x per week denk ik. Ene keer iets meer, de andere keer maar 2 of 3x. Scheelt wel dat wij niet iedere dag allemaal een schone handdoek gebruiken en ook niet iedere dag douchen (wel wassen met washand, maar dat scheelt natuurlijk een hoop ruimte in de wasmachine ).
3 a 4 wassen in de week. Ik was alleen volle machines (met uitzondering v sporadische bedongelukjes of bij overgeven) Wij zijn met zn vieren thuis en hebben een hond en kat
gemiddeld 5-6 wassen per week. 2 volwassenen 2 kids Ligt vaak aan het aantal plasongelukjes, keren buiten spelen en wat ze die week eten (na bijv. de spaghetti of soep kan alles vaak direct in de was), hoeveel wassen het daadwerkelijk zijn.