6 keer per week 2 keer donker 2 keer wit 2 keer handdoeken, beddengoed en ander spul dat heet moet. Elke dag schone kleren aan...tenminste de kinderen wel..ik doe soms wel wat vaker met een broek of doe die niet gelijk in de was. 4 personen.. Vroeger met zijn 2en draaide de wasmachine 3 keer in de week..
Zijn vrijetijds kleding wordt denk ik 2 keer verwisseld per week en gast bij mijn kleding in de machine. Dus een of twee broeken met twee of drie blousen of truien ( gezien stappen etc in t weekend)
Wij zijn met z'n drieën: 1 x per twee weken beddengoed 1 x per week grote witte was (handdoeken, ondergoed, witte T-shirts) 2 à 3 x per week bonte was (broeken, shirts, pyama's, slabbetjes) en/of een miniwas (als er veel gekliederd is) 1 x 2 weken alle huishoud- en poetsdoeken de witte was gaat standaard in de droger. Beddengoed bij slecht weer ook, anders hang ik het buiten .
Kom zeg. Als jij die informatie niet in je OP zet, kan ik dit allemaal niet weten he. Ik hoor wel vaker van mensen die zo veel wassen, maar dan ook elke handdoek na 1 keer gebruiken in de was gooien. Daar vind ik dat je toch even aan het milieu mag denken. Daar kwam die reactie dan ook vandaan. Als het niet anders kan voor jullie werk, dan liggen de kaarten natuurlijk wat anders.
Waarom moet ik verantwoorden wat en hoe ik was om een normale vriendelijke reactie t krijgen? Formuleer je reactie gewoon anders. ' Goh dat is veel was'.... Nu graag on topic en t is gewoon ern topic over was niet om elkaar de les te lezen..
Jeetje wat wassen sommigen veel. Wij zijn met z'n vieren en ik was ong 4/5 keer per week. 1 keer een witte was, 1 keer een 60 graden was met handdoeken ondergoed sokken etc en dan nog 2 keer gewone gekleurde was. Bedden verschonen doe ik 1 keer in de 2 weken en dat is dan nog een keer 1 wasmachine. Heb er wel een met 8 kilo inhoud dat scheelt wat. En ik draai geen halfvolle machines. Heb en wil geen droger, hang gewoon alles uit op twee wasrekken op zolder.
Hier toch minimaal 7 tot 10 per week. Momenteel wat meer met een spugende baby. In elk geval iedere week: 1 was met strijkgoed (overhemden man, blouses nette broeken) 1 wol-was ( ik draag iedere dag een vest, handig bij voeden en heb ik het tenminste warm) 1 was met beddengoed en de vaste knuffels van mn zoontje. Dat past net niet allemaal, maar ht restant wordt met een gekleurde was op 30 graden meegewassen. En verder nog min 1 hete witte was (hydrofielen, witte hemden etc) 1 warme gekleude was (handdoeken, vaatdoeken, bad en wc matjes) En 2 gekleurde wassen op 30 graden.
Ongeveer 3 keer per week. Zijn met 3, maar vriend is doordeweeks niet thuis dus dat scheelt in de hoeveelheid was.
met zn drieeen. 1 volwassene en 2 kinderen. 3 wassen in de week, soms 4. en ik was maar 1x in de week. alles achter elkaar door, ben ik er ook in 1 dag vanaf. - 1 gekleurde was meestal alles bij elkaar. soms een aparte roze en een blauwe/donkere was als ik wat meer heb. - 1 handdoeken/washandjes/theedoeken/vaat en schoonmaakdoekenwas - en 1x in de 2 weken wit -beddengoed 1x per 2 weken (als tussendoor nodig is dan met gekleurde of handdoekenwas mee)
1 soms 2 per dag wij zijn met 6 personen.waar van veel gekleurde was die ik op kleur sorteerdan nog witte was de donkere was.en ja de trommel is echt vol.. 1 keer per week bedden goed knjffels, dan oo
1x handdoeken 2x donkere was /sportkleding 1x bonte was / ondergoed e.d. 1x kleding donker 1x kleding wit 1x poetsdoeken / theedoeken / vaatdoeken e.d. 2x beddengoed Denk dus zo'n 9 a 10 wassen per week. 2 volwassenen (veel sportkleding en werkuniformen) en 2 kinderen
Hier: Maandag 2 wassen Dinsdag & woensdag afhalen en opbergen Donderdag 2 wassen Vrijdag afhalen en opbergen Zaterdag 3 wassen (1x beddengoed) Zondag afhalen en opbergen Wij zijn met 2 volwassen, 1 baby, 2 katten en 1 hond