Ik doe er 3 a 4 per week, voor twee volwassenen, een kind en een hond. Eigenlijk doe ik 2 wassen op een dag, dan hangen alle rekjes vol, en de volgende dag strijk ik dat. Dan kan ik 1 a 2 dagen later weer een was doen.
Hier bijna hetzelfde. 2 volwassenen, 1 kind en een kat. 1 of 2 wassen op een dag, 3-4 per week. Strijken doe ik alleen als de berg te groot wordt haha.
Ong. 5-6 wasbeurten per week...ik was alleen volle trommels...en doe niks met licht of bont...lang leve colour catcher doekjes. Wij hebben ookaar weinig witte was moet ik zeggen. Meestal was ik in het weekend alles.
Ik draai ook was of 5-6 per week. Het meeste van mijn man, sport- en werkkleding en onze zoon die last heeft van reflux
2 tot 4 handdoeken wassen ( afhankelijk van mijn werk.) 2 spijkerbroekwassen (sokken/ondergoed)evt met badhanddoeken 3 40 graden wassen 1 x per 2 weken beddegoed honden/katten spullen wanneer nodig. witte was ook wanneer nodig
4 per week. Wij zijn met zijn 4en, 3 kindjes en ik. Alle beddengoed is al anderhalve trommel, handdoeken ook wel 1.
2 volwassenen en 3 kinderen: - 2 trommels witte was, 2 trommels donkere was, 1 trommel rode was. Beddengoed was ik om de week apart (1 wasmachine voor overtrekken en 1 voor lakens) Ik was ook alleen in het weekend tussen de bedrijven door: vr avond de eerste en zondag na de zwemles de laatste. Zondagavond is alles opgeruimd en al. Het kost eigenlijk geen extra huishoudtijd.
bij mijn vriend draai ik er zo 8 tot 10. Mede doordat mijn zoon vaak nat bed heeft. thuis is dat de helft omdat ik een 10 kilo machine heb thuis. dat scheelt een hoop. al ben ik heel blij als zoon zijn bedden droog blijven
Wij hebben een trommel van 5 kg en wassen toch niet ontzettend vaak. Met een grotere trommel zou ik dus nog minder wassen.
Even denken: 1x donkere was 1x gekleurde was 2x handdoeken/sokken was (gaat in de droger) 2x beddengoed 60gr. met washandjes gekleurd ondergoed 1x witte was 60gr./90gr. (bakkers was erg vuil) 7x dus. Ik spaar de was meestal op of ik doe dan het programma van fijne was. Mijn wasmachine is 6kg, fijne was 2kg, kreukherstellend 3kg.
2 volwassenen, 2 kinderen, hond. Denk dat wij 3 wasjes per week hebben als ik het bij houd Vaak stapelt de was zich op en moet ik vreselijk veel in 1 keer wegwerken. Wij hebben een trommel van 8kg trouwens
Gemiddeld elke dag een was. 3 kinderen, twee volwassenen. Ik ben weer aan het werk dus mijn werkkleding komt er nu weer bij. Ik hou het echt bij, anders ben ik in het weekend alleen maar aan het wassen
Zo'n 7 keer per week. 2 volwassenen en een kind. Ook huisdieren in huis die de nodige haren achter laten dus elke dag allemaal schone kleding aan.
Ik denk ongeveer 4 per week met 2 volwassenen en een dreumes. 1x 60 graden. 1x beddengoed 1x kleding en dan de ene week een extra 60 de andere week een extra kleding
wasmachine 5kg gezinssituatie 2 volwassenen 1 dreumes. we wonen op een boerderij dus het wisselt enorm. Als er een koe kalft heb je standaard was. Nu is er een geboortepiek, dus veel was. In december nauwelijks kalfjes dus gewoon niet zo veel was. En soms is mn vriend zo vies dat hij wel eens 2x daags zich douchet, en daarmee ook meer handdoeken in de was. 6 a 8x wasbeurten per week gemiddeld denk ik? wat neer komt op 2 dagen 3 wasjes. En anders uitloop later in de week. En ons kind is geen kind maar een knoeihannes. Dat vraagt wel om elke dag schone kleren. Vraag me niet waar al die vlekken van komen.