Waar komt het bloedverlies vandaan

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Poeliwoepi, 29 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Op dit moment ben ik 6+5 zwanger, na 1 voldragen zwangerschap en 2 mk.
    Eindelijk begon deze zw niet met bloed. Maar afgelopen dinsdag begon het kwakkelen. Eerst wat helder bloed, niet veel.. Daarna tot gisteren bruin bij afvegen.
    Woe avond een echo gekregen omdat ik er behoorlijk onrustig van word. Daar een kloppend hartje te zien, vruchtje op het meest gunstige plekje in mn bm, maar (ver weg van het vruchtje) ook wat bloed te zien.
    Vandaag wéér helder rood afgewisseld met bruin, dat van de echo zou alleen bruin moeten zijn, omdat het er al zat.
    Ik word hier zoooo onzeker van! Vk zegt afwachten maar...

Hebben jullie ervaring met het onderzoeken waar het bloed vandaan komt?

(Ps. Gemeenschap durf ik niet te hebben, omdat dat anders de schuld krijgt van het bloedverlies)
    Buiten mn dreumes om til ik niet zwaar, geen hoestbuien, niet gesport..

2. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Heb je een inwendige echo gekregen? Want dan kan het bloed ook nog daar van zijn. Omdat alles extra doorbloed is daar beneden.

3. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja idd wel een inwendige echo gehad, maar zou dat dan inmiddels ook geen oud bloed moeten zijn?

4. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik had ook heel veel bloedingen, bruin, rood, kloddertjes af en toe en ik werd er ook mega onzeker van maar je doet er niks aan helaas. Bij mij was ook een soort blauwe plek te zien in de baarmoeder. Het komt vaak voor en meestal weten ze niet waarom. Het kan goed en slecht gaan maar ik zou gewoon je einddoel in zicht houden en positief denken! Sterkte

5. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pff, ik hou zo van controle.. En dat heb ik nu niet.. Ik wil zo graag weten wat er gaande is..

Loslaten, loslaten...

6. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Vreselijk hè dat bloedverlies. Ik heb er bij alle drie last van gehad. Bij de tweede hebben we ook een echo gehad waarbij alleen een vruchtzakje was en kregen we te horen dat het zeer waarschijnlijk een miskraam was. Uiteindelijk was er wel een vanishing twin, maar dat was geen verklaring voor het bloedverlies.
    Het kan een miskraam zijn, maar vaak is het een adertje wat geraakt is en daardoor makkelijker bloedt. Ik hoop voor het beste voor je!

7. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Ik heb het ook gehad vlak voor mijn echo met 7 weken.. Was zo bang, maar ze zei dat het een adertje kan zijn geweest en dat het daar nu heel erg doorbloed is, inmiddels 18+ zwanger.

8. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks meiden!

Deel Deze Pagina