Wij proberen iedere dag iets biologisch op tafel te zetten (of eigenlijk probeer ik dat). Misschien dat ik daarom met boodschappen ook wel iets duurder uit ben. Hoe vaak eten jullie iets biologisch?
Te weinig helaas... het is echt duur om biologisch te eten. Of ik heb nog niet de goede winkel gevonden ! Groetjes, Josien
Hoeft niet duur te zijn. Bij C1000 is biologische pannenkoekenmix even duur als gewone, dan pak ik dus gewoon de biologische.
Vlees eten we altijd biologisch (eten weinig vlees)... Neem van de Lidl wel vaak de biologische groenten en bij de AH bijvoorbeeld biologische pizza. Verder niet anders wordt het wel een heel dure hobby...
Heb er wel eens naar gekeken en sommige biologische dingen zijn gewoon duurder, en ik heb daar geen geld voor over. Dus ben er nu totaal niet meer mee bezig.
nooit eigenlijk... vind het vaak te duur.. als het niet veel scheelt of de prijs ligt gelijk, dan zal ik het wel doen maar vaak scheelt het me toch te veel..
Ja wat is veel. Wij kopen iedere week een Odin groente en fruitpakket voor 7,95. Dat is voor 3 dagen groente en 2 soorten fruit. Daarnaast in de supermarkt proberen biologisch te kopen. Olvarit Bio vind Annika ook lekkerder dan gewone. Biologisch vlees vind ik idd erg duur. Graanproducten zijn soms niet eens duurder dan gewone.
Hier eten we zo veel mogelijk biologisch. Zeker het vlees, en dat is inderdaad erg duur. We eten dan ook regelmatig vegetarisch. Groente, fruit, zuivel, hapjes, koeken, drankjes, alles biologisch. Gelukkig heb ik op een half uurtje fietsen drie grote biologische supermarkten zitten met slager, visboer en groenteman in een En als je je abonneert op een groente- en fruitpakket, is het niet zo heel veel duurder en eet je nog is echt andere/ aparte gerechten.
Ja lekker he. Ik heb vandaag komatsuna gegeten had er tot vandaag nog nooit van gehoord. En deze week zitten er satsuma's in ons pakket. Ik vind het iedere week weer een leuke verrassing wat er in zit.
Eigenlijk nooit. Biologisch, suikervrij, vetarm, light enz enz. Word er een beetje gek van eigenlijk Je kan nooit eens een 'normaal' product meer krijgen.
Biologisch is wel van andere aard dan al die light-shit. Das inderdaad echt verschrikkelijk je kan geen normale boter meer krijgen, overal zit zooi in, of is zooi uitgehaald. Good ol' roomboter? Met een vergrootglas moet je die zoeken. Haal je chips: is het light. Augurken daar zit zoetstof in, getver! Maar biologische dingen zijn serieus vaak een stuk lekkerder dan de niet-biologische variant zoals tomaten, komkommers en dat soort dingen.
Ja biologisch is wel anders dan die gemanipuleerde zooi. Het is juist het tegenovergestelde zou ik zeggen.