Ja, leuk is dat he Loeki, al die dingen waar je nog nooit van hebt gehoord (ik dan in ieder geval). Biologisch is juist heerlijk puur, geen toevoegingen, toegevoegde suikers en vaak is de smaak echt veel beter (aldus een biovreter).
Ja ok, daar heb je wel weer gelijk in. Ik en mn vooroordelen hihi. Word gek als ik in de suup loop. Koop wel scharreleieren hihi. Maar geen bio-eten eigenlijk.
Ja is kom echt dingen tegen waar ik nog nooit van gehoord heb, weet nu dat satsuma's een soort mandarijntjes zijn. Misome hadden we oook nog nooit gehad. Maar ook paksoi hadden we nog nooit gegeven terwijl dat toch vrij normaal is. zoete aardappels, venkel, sanguinella's , kruisbessen en witte aalbessen heerlijk.
Volgens mij zijn dat dingen die je in een normale supermarkt niet kan krijgen of wel? Verder dan de deka komen wij niet
Plaats: HAARLEM Naam: Bonne Louise V.O.F. Postcode: 2013 DC Adres: Zijlweg Zwart 45 Tel: 023-5313825 Extra: Vleespakket verkrijgbaar Deelnemer Odin Webwinkel Afhaaldag(en): vrijdag Plaats: HAARLEM Naam: De Groene Juffers Postcode: 2023 DH Adres: Mr. Cornelisstraat 44 Tel: 023-5269610 Extra: Vleespakket verkrijgbaar Afhaaldag(en): woensdag Plaats: HAARLEM Naam: Slagerij De Vleespot Postcode: 2025 DE Adres: Rijksstraatweg 537 Tel: 023-5383330 Extra: Vleespakket verkrijgbaar Deelnemer Odin Webwinkel Afhaaldag(en): woensdag Plaats: HAARLEM Naam: Versmarkt De Poort Postcode: 2032 NS Adres: Gedempte Herensingel 12 Tel: 023-5338389 Extra: Vleespakket verkrijgbaar Deelnemer Odin Webwinkel Afhaaldag(en): donderdag Plaats: HAARLEM Naam: De Groene Raat Postcode: 2034 MS Adres: Venkelstraat 24 Tel: 023-5409290 Extra: Vleespakket verkrijgbaar Afhaaldag(en): vrijdag
Appie XL heeft ook heel veel biologische en meer aparte groenten. Van de week daar biologische pompoen gevonden Misome heb ik ook nog nooit van gehoord en die witte aalbessen klinken heel erg yumyum. Ik ga morgen mijn pakketje weer ophalen. Scheelt trouwens ook een hoop wat-eten-we-vandaag geneuzel. En voor degenen die het eens willen uitproberen. Inderdaad de tomaten en komkommers zijn echt smaakvoller. Maar de appelsap, vanilleyoghurt en andere zuivel smaakt toch anders (en lekkerder vind ik).
iedere dag. ik haal het vlees bij mij oom (bio slager) groente en aardappels en fruit uit de moestuin. graan producten haal ik bij de molen het is meer omdat ik erg graag bezig ben in de keuken.en we eigenlijk een stuk grond hadden waar we gewoon niets mee wisten te doen. en de molen is een kameraad van ons dus ja dan ga je daar heen.en vlees is gewoon veel goedkoper voor mij. ik ben er niet echt mee bezig als ik eens iets wil uit de winkel bijvoorbeeld buiten het groenten seisoen haal ik dat gewoon in de winkel hoor
Oh ja heerlijke aardbeien yoghurt, veel minder zoet. Bij die pakketten krijg je gelukkig ook recepten, anders weet ik soms echt niet wat ik met de groenten aan moet.
He Wendy, Haarlem zie ik? Daar koop ik ook bijna alles. Vooral die nieuwe aan de Gedempte Oude Gracht, Marqt, heeft heel veel keus in groente. Ook hebben ze daar heerlijke vis. Die grote op het Houtplein heeft heerlijk brood, vlees en zuivel.
Morgen zit er gelood ik patisson in de pakketten. Echt nooit van gehoord. Laat morgen maar even weten wat ze allemaal voor lekkers hebben Kiki80
Jup, klopt. Marqt? Is dat een groentewinkel? Ken het niet. Zit het voorbij verwulft of ervoor (gezien vanaf het spaarne)
Wendy, Marqt is een supermarkt, maar je kan er niet alles halen, maar echt groente en fruit is daar super. Ze zitten tussen de V&D en de Deka in. Volgens mij naast Atheneum boekwinkel, maar daar durf ik geen geld op in te zetten Loeki, ik laat het zeker even weten!
groenten en fruit (bijna) altijd biologisch. Andere producten ligt er aan of we economisch of biologisch aan het winkelen zijn... Ligt aan de andere kosten die maand.