Als het in de Bonus is eet ik wel biologisch, maar ik vertik het om voor 4 biologische tomaten 2.89 of een biologische bloemkool ter grootte van een pingpongballetje 3.49 te betalen...
Ik had laatst bij appie hein een biologische komkommer gekocht en hij was viesviesvies.....smaakte naar tuinaarde! Dus voorlopig ff niet meer
hier ook nooit, het is idd zowiezo veel te duur. als daar iets aan gedaan werd , gingen al veel meer mensen het eten waarschijnlijk
Wij steeds meer en heb ook wel over zo'n groenteabbo nagedacht. Buren van ons hebben dat en ik heb een keer die tas gezien. Die tas die zij hadden was voor een gezin en met groente. Voor 1 dag 3 rode bietjes. Dat eet ik alleen ! Maar denk er nog wel steeds over. Mischien toch maar eens proberen opzeggen kan altijd.
3 rode bieten is niet voor een gezin hoor, dat is voor maximaal 2 personen. In een gezins-abbo zit echt meer dan genoeg. Wij hadden eerst een gezins-abbo, maar dat was veel te veel voor ons drieën.
Proberen kan altijd, je kunt een proef-abbo nemen, maar de opzegtermijn is geloof ik 2 weken, dus daar kom je ook wel overheen. Wij hebben al verschillende abbo's uitgeprobeerd. De Combi bevalt ons het beste. Mocht je trouwens klachten hebben over het pakket, dan gelijk een mailtje naar Odin en de week er op krijg je extra groenten en fruit. De service is super.
Waarom dat dan? Denk je wat goeds te kopen Heb ook eens op die site gesnuffeld toen je die link gaf Loeki, maareh, vind het zo zonde als ik lees zoals bietjes of rode kool of venkel, dat eten wij echt noooooit! Dat zou ik dan weggooien of weggeven. Dan ben ik bang dat we meer weggooien dan opeten. Hebben jullie dat dan niet? En volgens mij kon ik het nergens in de buurt ophalen. (geen rijbewijs)
Ik ben eigenlijk opzoek naar een boer in de buurt die eieren, aardappelen en andere groenten verkopen bij hun op de boerderij. Straks als ik ben gestopt met werken ga ik echt opzoek, We wonen in Friesland, dus hoe moeilijk kan het zijn,
ik koop dikwijls biologische producten van de AH. Zuivel eigenlijk altijd, maar wil ook weleens bio-groenten kopen. De aardappels zijn altijd bio, net als de rijst.