Hellup weet iemand in de buurt van den haag /zoetermeer een GOEDE belastingadviseur...tis weer tijd voor de aangifte 2008 en we hebben ons huis verkocht en nog recht op vergoeding van de creche en we komen er gewoon echt Niet uit.... wordt er altyd zo moedeloos van...dus we geven t op en zoeken iemand die dit voor ons kan doen Dusssss als je iemand weet....welkom...! Vind het fijn om namelijk via via te horen ipv te gaan zoeken op google...(vorige x hadden we namelijk al een beetje raar type via marktplaats gevonden waar ik mijn bedenkeingen bij had)
Ben je lid van een van de vakbonden? Zo ja, zij hebben ook een belastingservice tegen een kleine vergoeding. Het zijn wel vrijwilligers die dit doen, maar wel goed. Daarnaast kun je ook altijd terecht op het belastingkantoor voor ingewikkelde vragen, daar zijn die mensen voor
bij ons belastingkantoor in Breda vullen ze gratis je belasting in. wordt gedaan door studenten. misschien kun je eens informeren of dat bij jullie in de buurt ook zo is...
gewoon naar de belastingdienst gaan en dan helpen ze je gratis en voor niks! Zonde om er geld voor uit te geven
ah belastingkantoor dus ff proberen...doen ze dit ook als het heeel veel werk is (onze aanslag wordt lekker ingewikkeld door verschillende banen/verkoop woning/aankoop woning/kinderopvangtopeslag) ga ze morgen ff bellen en anders bij de bouwhof zij je moesje...hoe heet die? Dan kan ik die ff opzoeken in t telefoonboek...is in ieder geval lekker dichtbij(wonen in zmeer)