Hoe vaak en hoelang voorweeën?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Gaby83, 13 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Hallo verloskundigen

Ik heb een vraag over voorweeën.
    Inmiddels ben ik 35 weken zwanger en heb ik veel last van voorweeën, althans daar ga ik vanuit aangezien ik krampen in m'n (onder)buik en onderrug heb. Maar nu heb ik dit sinds woensdag elke dag, ook verlies ik veel waterige afscheiding, het zit tussen wit en doorzichtig in. De krampen houden vaak een uur tot anderhalf uur aan met tussenpozen van 3 a 5 minuten, de krampen zelf duren ongeveer een minuut of langer. Dit is vaak een paar keer op een dag, dus niet 1uurtje op een dag ofzo. Ik zit inmiddels al op advies van de gyn al een paar weken voor mijn zwangerschapsverlof thuis, dus ik hou al heel veel rust.
    Nu is mijn vraag is dit normaal voor voorweeën? Hoe vaak hebben vrouwen die gemiddeld op een dag en hoelang houdt dat aan? Of is het voor mij toch noodzakelijk om het ziekenhuis te bellen, aangezien ik daar moet bevallen i.v.m medicatie.
    (de baby is inmiddels volledig ingedaald)

Alvast bedankt.

Groetjes gaby

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOihoi,

Wat vervelend zeg! Helaas is het bij iedereen anders dus ik kan je niet vertellen hoe lang het allemaal duurt......
    Heb je je urine aleens laten controleren? soms is het eenblaasonsteking die voor deze ongemakken zorgt! Breng je urine (ochtend) even naar je huisarts zij kijken het zo voor je na!
    Houd inderdaad verder voldoende rust meer kan je niet doen. Hoop dat het snel overgaat!

Imke

Deel Deze Pagina