Mijn zoontje is nu 14 weken oud, en drinkt per dag 5 x 150/5 (165 cc totaal). Ik merk dat hij ondertussen behoefte krijgt aan grotere voedingen, want soms is hij niet meer tevreden na zijn fles. Maar nu heb ik daar een vraag over. Op een gegeven moment zal hij natuurlijk naar 4 flessen op een dag gaan (nu nog lang niet, want hij heeft die vijfde fles echt nog nodig). Ik neem aan dat ik dan die vijfde fles die hij nu krijgt, moet verdelen over 4 flessen. Maar als ik nu zijn 5 voedingen steeds maar ga verhogen, ben ik bang dat hij, als hij eenmaal over is gegaan op 4 flessen, zijn flessen niet meer leegkrijgt (want dan zit er heel veel in 1 fles). Hoe doen/deden jullie dit?
Hoi! Ik ben eerst de voeding van 15.00 uur gaan ophogen naar 180/6 en die van 23.00 uur naar 180/6 Daar heeft ze een poosje genoeg aan gehad. Bied nu elke keer 180/6 aan maar ze drinkt niet altijd alles op. Vooral met de van 23.00 uur heeft ze moeite. We dwingen haar ook verder niet, en ze slaapt er prima op. Denk dat dan vanzelf een keer de fles van 23.00 uur vervalt en dat dan de rest omhooggaat naar 210/7.