Ik zou eigenlijk niet weten hoe lang ze gemiddeld tv kijkt. De ene dag staat hij niet aan en de andere dag wel. Ze kijkt er niet zoveel naar, al staat hij aan. Alleen de teletubbies, het zandkasteel en sesamstraat vindt ze leuk. Al moet ik zeggen dat ze vaak halverwege al wel wegloopt en geregeld doet ze hem ook zelf uit en zegt ze 'Weg' met haar handjes in de lucht. Dat vind ze geloof ik nog het leukste aan de tv haha!
Een half uur tot 3 kwartier ofzo. En wanneer ik nageltjes knip. Mijn dochter kijkt zeer gericht tv, maar hij gaat eigenlijk pas aan als papa thuis is, dan kook ik en kijken zij nick jr of zappelin. Ik zie er weinig kwaad in. Maar ze kijkt nooit mee met ons, wij kijken pas als zij op bed ligt. En de tv de hele dag aan, ik zou echt gillend gek worden, pff al die prikkels kan ik zelf al amper mee omgaan, laat staan mijn meisje
Ligt eraan, nu met dit mooie weer eigenlijk helemaal niet, en als het slecht weer is, wat meer. Dan staat het de hele ochtend aan, maar dan speelthij wel gewoon. De oudere kids kijken tv als ze uit school komen, eventjes voordat ze huiswerk maken..