sex........

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door annatje, 15 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annatje

annatje Lid

7 apr 2008
    88
    0
    0
    call center agent
    Misschien een rare vraag maar was toch wel heel erg benieuwd wat iedereen hier van denkt of weet
    Mijn vriend en ik hebben veel sex
    zo goed als bijna ieder dag wel
    (hoe bedoel je verslaafd :oops: )

Maar nu heb ik gelezen dat dat eigenlijk helemaal niet zo goed is als je zwanger wilt gaan worden......
    klopt dit?
    zou toch wel even vies afkicken worden als dit zo is
    iemand advies?

gr. Anna

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    De kwaliteit en hoeveelheid van het zaad is beter als je om de dag sex hebt.

succes met afkicken ;)

3. annatje

annatje Lid

7 apr 2008
    88
    0
    0
    call center agent
    ohhhhhh dahm......
    nou ja je moet er wat voor over hebben hoor ik ga mijn best doen!
    hahahaha

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wij doen het gewoon wanneer we zin hebben en dit is dan ook vaak elke dag. Denk dat het vooral belangrijk is dat je het doet als je er zin in hebt. Als het nou heel lang gaat duren dan kun je altijd nog proberen hoe het gaat als je het om de dag doet.

5. annatje

annatje Lid

7 apr 2008
    88
    0
    0
    call center agent
    Ja dat is ook zo.
    Wij doen het hier ook echt als we zin hebben en dat is gewoon bijna iedere dag.

6. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Wij klussen ook wanneer we zin hebben en soms is dat elke dag en soms zit er weer een dag of paar dagen tussen.

7. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Volgens mij is er pas uit onderzoek gebleken dat het niet veel uitmaakt als je elke dag seks hebt. Als het maar niet meerdere keren per dag is. Te weinig is juist niet goed, volgens mij is het beter om minimaal elke 3 dagen seks te hebben.

Bij Pete hadden we ook vrijwel elke dag seks en we waren de eerste ronde zwanger.

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Elke dag sex hebben heeft ook te maken met kwaliteit zaad
    Doe gewoon waar jullie je lekker bij voelen
    het moet nl geen verplichting worden

9. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
    Vlgs mij maakt het niet zo heel veel uit hoor. En als je vrijt omdat jullie zin hebben is het volgens mij helemaal niet verkeerd, je bent dan in iedere geval ontspannen. Het moet idd geen verplichting worden. Je kan altijd nog proberen om het om de dag te doen. succes

10. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    De kwaliteit gaat niet achteruit, alleen de kwantiteit.
    En als je elke dag seks hebt, heb je meer kans om rondom je eisprong seks gehad te hebben. En die dag heb je de meeste kans om zwanger te raken.

11. annatje

annatje Lid

7 apr 2008
    88
    0
    0
    call center agent
    bedankt voor al jullie antwoorden!
    het moet inderdaad niet een verplichting worden en soms zitten er ook wel eens dagen tussen dat we niet sex hebben hoor maar ben blij dat het verder niet kwaad kan.
    heb idd dan wel het voordeel dat ik bijna wel zeker weet dat ik rond mijn ei sex heb gehad en dat het dan miss ook wel raak kan zijn.
    ben benieuwd

12. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    hallo

:confused: :oops: :confused: teneerste wou dat wij zo'n S-leven hadden hahahaha

het beste is idd OM de dag dat omdat de nieuwe zaadjes meer tijd krijgen om te rijpen maar het idd wel goed dat jullie heerlijk ontspannend fozelen.. je kunt ook proberen om rond je eisprong om de dag te sexen.. een gewone zaadcel blijft ongeveer tussen de 24 en 36 uur leven en duurt ongeveer 2 uur voordat ie bij de eieleider is en je eitje leeft helaas maar vaak tussen de 12 en 24 uur dus als je om de dag sex hebt zou het inprenciepe genoeg moeten zijn..

veel suc6

13. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    De beste kans om zwanger te worden heb je in de eerste 6 a 8 uur na je eisprong.
    Vandaar dat de beste kans (1 op 3) is als je op de dag van je eisprong seks hebt, dan zijn er de meeste actieve zwemmers aanwezig.
    En bij seks 1 of 2 dagen voor je eisprong heb je een kans van 1 op 5 om zwanger te raken.

14. Linda86

Linda86 VIP lid

Hmm de kwantiteit van het sperma gaat idd wel iets achteruit. Maar mijn vriend en ik hebben ook elke dag seks en ik ben gewoon zwanger geworden, dus daar zal het heus niet aan liggen.

Gewoon doorseksen zou ik zeggen ;)

15. annatje

annatje Lid

7 apr 2008
    88
    0
    0
    call center agent
    Haha ok dan!
    dan gaan we gewoon lekker door!

Deel Deze Pagina