Hallo, ik ben Rosanna, ik heb 13 maart een miskraam gehad van een 8 weken zwangerschap,en heb maar ongeveer 5 dagen gevloeid. Volgens de berekeningen moest ik donderdag 10 april weer ongesteld worden, maar voel me al vanaf vrijdag de 4de niet goed,als of ik ongesteld ben en vocht verlies,denk ook iedere keer dat ik het geworden ben omdat ik iedere keer wat voel naar beneden glijden. Nu weet ik dat het in de war is na een miskraam,maar waarom de vroege voor pijn en waarom ben ik het nog niet? Heb de 10 een test gedaan en die was negatief en vandaag de 12de ook en die was ook negatief. Hebben jullie het ook mee gemaakt na een miskraam dat de volgende cyclus pijn deed en zo lang pijn?Of kan het toch een zwangerschap zijn?
Beste Rosanna, Wat een verwarring he, na je nare ervaring. Je kunt na een miskraam niet echt spreken van een NOD. Je kunt namelijk niet weten wanneer die gaat komen. Je weet dus ook niet wanneer je overtijd bent. Het beste is maar gewoon af te wachten wanneer je weer ongesteld wordt. En hopen dat het niet te lang duurt, want dan kun je weer aan de gang. Het is wel fijn om te weten dat je weer negatief getest hebt. Mocht je de volgende keer positief testen, dan weet je dat het niet oud hormoon is van je eerdere zwangerschap. Succes! Anna
hoi.. het moeiljke idd is of en wanneer je cyclus weer normaal begint te worden.. bij mij is ie na de 2de mk blijvend verander.. als jullie er aan toe zijn zou ik gewoon regelmatig klussen voor een kleintje en dan is het helaas afwachten of het raak is en anders wanneer je ongie word.. misschien is tempen iets voor je ? dan kun je aan de hand van je temp eventueel een eisprong opsporen.. dan weet je dat je ongeveer 14 dgaen daarna ongie zou moeten worden.. meetsla kan het wel een paar rondes duren voordat je helemaal weer de oude cyclus hebt.. en wat pijn bestreft verschilde dat zo ie zo heel erg bij mij per maand.. niet anders dan toen de mk's gebeurde maar meestal viel ik bijna van mijn stokje van de pijn.. grtn
bedankt voor de reakties, nog steeds niet,maar de pijn lijk wel afgezakt te zijn,heb er minder last van. het is maar af wachten,arrrrr
Heb alleen een op gezwollen buik,kan mijn broek haast niet meer aan,het zit allemaal niet zo lekker. lijkt wel dat ik groter ben geworden!