Even een hulpvraagje hoor, want Emma heeft vandaag al 5! poepluiers gehad. Allemaal dunne poep en ook niet elke keer heel veel hoor. Gisteren ook al heel veel gepoept, gisteren ook megaveel. Ze heeft geen koorts en is wel lekker vrolijk enzo, maar dit is toch niet normaal?
Kyra heeft ook wel eens giga veel poepluiers. Dit is meestal als de tandjes goed doorgekomen zijn, maar bij andere babies is het weer als de tandjes doorkomen. Misschien is dit ook bij jouw kindje het geval?
Hier ook. Heb in 3 dagen tijd, maar 1 plasluier gehad bij mijn zoontje. De rest was allemaal meer. Heeft inderdaad in korte tijd 4 tandjes gekregen die nu allemaal door zijn. Kan dan wel kloppen. Gr. Marieke
hier nog standaard 5 poepluiers, als ie aan de diarree is soms wel 12..ach ja, komt weleens voor, zolang het niet een paar dagen lang langs de benen loopt is er weinig aan de hand. Succes met verschonen
Toevallig net poepluier nr. 6 (!) ook hier vandaag! Meestal zijn het er maar 1 of 2 op een dag....Zeker geen tandjes!! Ze heeft er verder geen last van voor zover ik het aan haar kan merken, alleen wat krampjes nu.....
Het is nu zwart geworden.. Hoop dat ze zo lekker gaat slapen. Heb er maar een zetpilletje in gedaan...
een zetpilletje tegen diarree? of tegen de pijn? want tegen diarree helpt het natuurlijk niet en je schrijft dat ze verder goed te pas is. of nu niet meer?
Tegen de pijn. Ja, ze is verder wel vrolijk, maar wel wat moe. Ze ligt nu lekker te slapen. Hoopt dat ze gewoon tot morgenochtend slaapt.
Nou, da's ook toevallig. Wilde niet eens posten omdat mijn zoontje vandaag ook al 5 poepluiers heeft gehad. Normaal maar 1, hoogstens 2. Hij gebruikt gemeng omneo 5 scheppen en 1 schep standaard. Ben daar nu maar mee gaan minderen. 3 scheppen omneo en 3 scheppen standaard. Dacht, misschien is dat het. Maar als ik het zo lees hebben meer kindjes er last van. Misschien de warmte of heerst er iets? Milan is verder wel vrolijk en heeft plasluiers. Alleen af en toe ineens wat huilen en meestal heeft hij dan ook gepoept. Morgen maar weer afwachten. Poeh!! Met mijn dochter erbij heb ik vandaag 10 poepluiers verschoond!! Aleen mijn dochter heeft dat wel vaker.