Ik zou graag dit model willen met extensions. Ikzelf heb nu een bob tot onder mijn kin (bijna op m'n schouder) Ik wil graag wat op de foto blond is zwart, en dan wat zwart is op de foto paaars. Kan dit model dan, of ga je de extensions dan zien zitten. Ik krijg nl vanmiddag ext. en wil dit model vragen, maar als het niet gaat sta ik voor joker Dit is de foto: Bekijk bijlage 153730
tuurlijk kan dat wel.. ze zetten gewoon stukken "nieuw" haar in.. het model.. ja is de keus aan jouw of jij daar een koppie voor hebt Zo heb ik bijv helemaal geen koppie voor een bob of kort haar Good luck.. enne foto posten als je het hebt, ben wel benieuwd.
Gaaf! Moet lukken lijkt me! Ik heb zelf nu kort haar en wil (als ik het laat groeien, ben ik nog niet helemaal uit) ook als het ongeveer weer op bob lengte is, extensions laten zetten. Ben wel heel benieuwd naar het resultaat.
Het is af, maar manlief is niet hier, dus kan nog geen foto maken. Heb er wel al een met webcam gemaakt, maar hier zie het paars niet. Het had wat wilder gestyled mogen worden, maar dat kan ik zelf nog doen. Bekijk bijlage 153857
Leuk geworden zeg! Het loopt ook mooi in elkaar over, zover ik kan beoordelen via de foto. Welk merk extensions heeft ze gebruikt als ik vragen mag?
Oooooh wauw!! Wat mooi!!! Staat je echt geweldig! ik zou ook wel graag ext. willen hebben, maar ik ben bang dat mijn haar daar te breekbaar voor is
Zo te horen heb je het bij extensions centre Nederland laten doen ofniet? Zo ja, houhet in de gaten!!! Mijn haar is er na de klote van gegaan, heeft me 15 cm van mijn eige haar gekost
Heb nog geen nieuwe foto gemaakt, heb het ook nog niet echt wilder zitten Ik heb het niet door extensionscentre ned laten doen, maar door een belgische mevrouw, heeft een eigen bedrijf in Belgie, maar doet het ook aan huis.