Gekookt eten we ze echt nooit. Daar walg ik echt van. Maar gebakken eten we ze soms wel of in een aardappelschotel ofzo denk 1x per 2 weken. Wij zijn rijst en pasta mensen
Wij eten bijna alleen maar Surinaamse rijst (met groente en vlees). Aardappelen misschien één keer per 2 weken, en pasta ook zoiets.
Sinds kort eet Quincy echt bijna altijd met de pot mee en gekookte aardappels gaan er goed in. Nu eten we het dus ongeveer 3 keer per week. Daarvoor 1 keer per week / per 2 weken. Gelukkig vind ze pasta (macroni, lasagna, lasagnette enzo) ook lekker. Zelf vind ik gekookte aardappels niet geweldig, maar mijn man vind het super lekker dus hij is wel blij met deze verandering.. En over goedkoop, als je zo'n pak lasagnette koopt met gehakt en wat groente ben je echt niet meer kwijt dan aardappels groente en vlees.
4 tot 5 dagen in de week.. maar ik vind nasi, pasta oid ook gewoon gezond avond eten hoor.. brood, patat, pannenkoeken ed dan weer niet, maar moet ook op zijn tijd kunnen...
tja.. als ik rijst maak met roerbakgroenten en runderreepjes met kruidenmixofzo, dan lijkt me dat zelfs nog wel gezonder dan zo'n buma-maal (zeker als er ieuw... *jus* bij komt kijken).
Hier ook ongeveer 4 keer per week. Soms een weekje rijst, pasta e.d. Maar dan heb ik echt wel weer zin in een aardappeltje
Bijna nooit. Ik hou niet van gekookte aardappels. dus gemiddeld 2x per week. En dan dus niet gekookt maar gebakken. Ik eet het wel in stampot. Dit eten we gemiddeld 1x per 2 weken.
Moet er echt om lachen," ieuuuuw...*jus*" Ohhh jummie JUS! Geen aardappelen zonder jus voor mij hoor. Smaken verschillen zie je maar weer.
hier idem. maar we eten ondanks dat gewoon regelmatig groente ( zeker 5x per week) gewoon door de rijst en pastagerechten. rauwkost etc
Groenten eten wij eigenlijk elke dag, behalve soms een keer als we bijv pizza of patat hebben. Maar over het algemeen staan hier elke dag groenten op tafel, meestal 2 soorten, zodat er wat te kiezen is. Aardappels eten wij nooit, althans gekookte dan. Frietjes willen we af en toe weleens eten en een keer wat gebakken aardappeltjes willen we ook nog wel doen. Verder eten wij dus nooit gekookte aardappelen, maar altijd rijst of pasta. Liefs Hanneke.
Gekookte aardappels erg weinig, 2 a 3 keer per 2 weken. Verwerk het wel in andere gerechten. Wij eten wel elke dag groenten. Wat we daar dan bij eten? Rijst, pasta, mie, mihoen, tortilla's, tacoschelpen, etc etc.
Welk merk koop je dan, want voor 5 kg aardappels waar wij 2 weken mee doen als het moet, ben je in verhouding echt wel minder kwijt dan voor een pak lasagnette waar je 1 keer van eet
euuhh 1 keer in de week soms niet eens.. klinkt erg ongezond maar verder eten we overal salade enzo bij. Wij houden beide niet van oudhollandse kost, aardappel, vlees en groente.. meestal dus pasta, rijst, nasi, taco's ovenschotels ed..
1 x per week ofzo... we eten vaak rijst turkse rijst vlees kip groente salades.. heb ook nooit aardappels in huis