hoe vaak eten jullie aardappels?

Discussie in 'De lounge' gestart door liebrando, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Hier wel een paar keer per week, maar zoonlief lust ze niet. Ik ben er ook niet meer zo van van gekookte aardappels.
    We eten wel 1 keer puree, i keer rosti met hamblokjes en kaas erdoor. en dan 1 of 2 keer gekookt, waarvan meestal 1 keer krieltjes. Als we krieltjes eten eten zoonlief tortelini. Verder eten we 1 keer pasta, 1 keer friet en dan nog 1 keer rijst of pannekoeken of mie ofzo. We eten wel vaak groentes, zeker 5 keer per week. Ik probeer zoveel mogelijk af te wisselen.

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nu lees ik hier veel die eigenlijkg een gekookte aardappels lusten maar wel eten, waarom eten jullie dat dan? :D

3. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    @ Umm85: Gezond, het idee dat het bij hoort als ik een week geen aardappelen eet dan mis ik het toch ondankt ik het niet echt lekker vind :)

4. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Wij eten meestal 2x per week gewoon aardappelen en 1 keer gebakken of in een ovenschotel verkwerkt, de overige 2 dagen een pasta of iets anders, 1x soep met broodjes (diverse) en een dag patat ik hou wel van een beetje afwisseling.

Ik heb wel eens een week geen aardappelen gegeten, klinkt misschien gek maar dan voel ik me lang niet zo fit dan dat ik alleen aardappelen,groenten en vlees eet zo af en toe.

Deel Deze Pagina