Heel erg verschillend hier. ik denk gemiddeld 3 a 4 keer per maand we kiezen meestal iets relatiefs gezonds, maar ja soms heb je ook trek in een Pizza of Shoarma Hier gebeurd het meestal op dagen dat het druk op de weg is geweest wij allemaal laat thuis zijn, vergeten zijn vlees eruit te halen of geen boodschappen gedaan of gewoon geen zin hebben. whaha
Tja ligt er een beetje aan. Zo hele tijd niks omdat ik dan zelf pizza of broodjes maak en zo een hele tijd 1x per week/ per 2 weken. Het is dan meestal wel patat want Chinees worden wij niet evt blij van..
2x per maand, soms 1x per week. Onze eerste keus bezorgt gezonde maaltijden (pasta, couscous, maaltijdsalades etc) en ook kinderporties, superhandig!
Misschien 3-4 keer per jaar halen we wat patat ofzo. En met verjaardagen wil mijn vader ons nog wel eens trakteren op pizza/chinees/patat. Maar wij zelf dus zeker niet vaak. Uit eten dus ook twee keer per jaar. Gelukkig houd ik van koken en kan ik het ook goed!
Hier heeft de slager altijd lekkere kant en klare verse groente / aardappelmaaltijden. Dan hoef ik dat alleen op te warmen en vlees te bakken (en dat tel ik onder koken en niet afhalen ondanks dat ik de maaltijd al klaar haal bij de slager).
Ga daar eens naar kijken. De oude slager hier had dat wel, maar dat was zo zout. Nu al een tijd niet geweest. Goed idee!
Eens in de maand denk.. Altijd Chinees. Soms omdat het makkelijk is maar meestal omdat het gewoon lekker is. Patat en pizza koop ik liever gewoon in de supermarkt. Alleen het eten van de Chinees krijg ik nooit zo lekker als ik het zelf maak.
2x in de week toch wel. Iets van frietjes, kapsalon of kfc. En ook wel eens iets makkelijks van de appie. Maaltijd salade met iets erbij of ovengroente en kant en klare lasagne. Zoiets. En uit eten, wij doen dat met de kindjes er vaak bij, 1 keer per 2 maanden ongeveer sushi lunchen. Savonds uit eten echt haast nooit. Dat is al 2 jaar geleden minimaal.
Ik denk 1x in de 2 maanden, misschien wel minder. Altijd als ik wat bestel of afhaal heb ik spijt. Het is duur en smaakt bijna nooit zo super. Patat bakken we altijd zelf, gewoon aardappels snijden en klaar. En dan doen we daar snacks bij. Pizza maak ik ook altijd zelf.
1x per 2 maanden ongeveer denk ik. Friet of chinees. Soms shoarma. Ik woon in een klein dorp, heel veel gezonders zit hier dan ook niet in de buurt. Als er nou wat zou zitten waar je ook een beetje gezonde en verantwoorde maaltijd kan halen, zou ik wel vaker halen. Ik haat koken.
Sowieso 1 x per week patat en komt ook nog weleens voor dat er een dagje pizza, roti, kibbeling, shoarma of chinees tussenzit maar dit is dus niet elke week het geval maar misschien 1 of 2 keer per maand extra erbij. En de MacDonalds rijden we vaak ook nog even langs mochten we ergens zijn of trek hebben en er is er èèn in de buurt.
Ja, dit. Als ik griep heb bestel ik wat voor de rest van het gezin. En als ik zieke kinderen heb of het stortregent de hele dag (waardoor ik geen zin heb om naar de supermarkt te gaan) laat ik nog wel eens wat komen. Maar echt een noodoplossing dus.
1x in de twee weken ongeveer. Vaak sushi, Indiaas, Thais of Surinaams. Bestel de laatste tijd ook vaak pasta. Eigenlijk nooit Chinees, piazza of patat. Zelfde als uiteten dus ongeveer. Dat is gemiddeld ook 1x in de twee weken.
Geen zin om te koken, laat thuis en snel iets willen eten, een lege koelkast/vriezer hebben en geen zin/tijd om naar de supermarkt te gaan, gewoon zin hebben in spareribs (zelf maken duurt gewoon te lang), of pizza. Noem maar op, redenen genoeg. Pizza kun je natuurlijk zelf maken. Dat doen we ook wel eens maar geen enkele pizza kan tippen aan de prijswinnende (ja echt) pizza’s van onze Italiaan.