Ik heb daar geen vaste dagen of richtlijnen voor. In principe kook ik alles vers. Als ik van tevoren weet dat er een drukke dag aan komt, wordt het makkelijke hap (en dat kan dan rete ongezond zijn). En als echt alles in de soep loopt, gaan we bestellen of patat halen. Als dat een keer 2x in een week is: so be it. En soms eten we weken geen patat oid. Ik denk dat ik meer let op afwisseling, dan of het gezond eten is eigenlijk Oh en de kinderen kunnen ook nog wel eens een verzoekje natuuurlijk. De jongste eet met alles mee, maar soms loop het zo dat het dan te laat voor hem zou worden. En dan maak ik wat anders voor hem (boterham, omeletje, rauwkost, oid).
buiten mn zwangerschap om probeer ik heel weinig koolhydraten te eten. dat betekend ook niet echt patat en pizza maar af en toe wel een cheat day. nu ik zwanger ben eten we wel 1x per week minimaal wat ongezonder. maar dat is vooral omdat ik zelf al tijdens het koken sta te kokhalzen. dus dan liever iets waar ik zelf niks aan hoef te doen
Hij wordt de nieuwe Pieter Vd Hoogenband zegt hij Zijn droom is om in zijn zwembad in Eindhoven te zwemmen. Er zijn wel wedstrijden waar hij zich voor kan kwalificeren, maar hij is nog te jong. Hij heeft zijn zusje ook binnen 4 weken laten afzwemmen ze kreeg het niet onder de knie, 1x samen gezwommen en de volgende zwemles kreeg ze het briefje voor afzwemmen mee. Dus als de olympische speen niks worden kan hij altijd trainer worden
Zeker wel minstens 2x per week. Zoonlief eet net wanneer hij zin heeft helaas. En dan alleen wat hem zint, daar is al van allerlei hulp voor geweest maar dat heeft niet mogen baten. Met het advies ooit komt het wel goed en wees blij met wat hij eet. En zelf motiveert dat ook niet echt, plus wisselende diensten. Manlief die het niet ziet zitten wat ik dan al bedacht/gemaakt heb. Ik maak me er niet druk meer om het zal wel. Maar ja dat betekent dat er zeker wel een keer friet en pizza voorbij komt of broodjes ofzo
Wij trekken in het weekend nog wel es een zak chips of nootjes open als dochter in bed ligt. Maar dat is niet zozeer omdat zij dan in bed ligt. Ik heb om half 8 's avonds nog geen zin in chips. En dochter blijft niet wakker tot een uur of 9. Dus dat komt toevallig zo uit. Niet dat ik haar wil ontzien of dat zij dat niet mag. Zij krijgt dan overdag wel eens een bakje chipjes. Wat betreft kinderen iets anders geven terwijl je zelf afhaalt: hier alleen gedaan tot een jaar of 2. Met friet van de snackbar kreeg ze wel gewoon wat frietjes en een stukje frikandel ofzo, maar pizza bijvoorbeeld vond ze een hele tijd gewoon niet lekker. Dus dan aten wij pizza en dochter een restje van iets anders. Als het kind het afhaaleten wel lust, zou ik ook niet weten waarom je ze dan niet laat mee-eten.
Hm, zeker niet wekelijks. Een keer per drie tot vier weken? Vind een patatje of pizza wel lekker, maar niet als gewoonte.
Hier 1x per week patat of pizza. Niet beide (en dus 2 dagen ongezond). Ik heb een soort van "ritme". Vanaf zondag tm donderdag gezond (aardappels/groente/vlees/vis/pasta's). Vrijdag makkelijke dag (stokbroodje gezond/tostie/uitsmijter). Zaterdag patat of pizza. Momenteel geld dit alleen voor de kids, aangezien me man en ik beide weer ff Sonja Bakker aan het doen zijn, waardoor wij ook geen pizza/patat/tostie etc meer eten (tenzij sonja het "zegt" ).