Weinig eigenlijk. Patat en pizza eten we weinig. Hooguit 1x in het kwartaal en dan is het voor ons doen nog veel. Hetzelfde met pannenkoeken en shoarma. Chinees eten we nooit. Eten bestellen en uiteten doen we wel vaak maar dat valt zeker niet altijd onder ongezond. Ik denk 1x per drie/vier weken gemiddeld.
1x per week eten we patat of pizza. Die pizza maak ik soms ook zelf en dan gaan er wel veel groenten op. Heel soms wel eens 2x in de week. Maar net zo vaak sla ik het ook helemaal over en eten we de hele week gezond. Ik vind patat ook niet echt lekker als ik dat iedere week zou eten en mijn kinderen ook niet.
Toch wel 2 keer per week. We halen patat met snacks, hamburger, Chinees en pizza (al vind ik pizza niet enorm ongezond, komt geen frituurvet aan te pas en er zit toch groente op?), soms shoarma of pannenkoeken. Zoon eet gewoon mee, hij is sowieso gek op alles wat Italiaans is!
Zo goed als nooit. Mijn oudsten van 3,5 hebben nog nooit een frikandel ofzo op. Als we afhalen is het eens sushi of Libanees ofzo. Pizza wil ik alleen van een bepaald Sardijns Italiaantje. En verder doe ik voor €200 in de week boodschappen, ik kook héél graag. Maak mijn kleine apen bijvoorbeeld heel blij met een pan mosselen of rauwe tonijn sashimi. Een paar oven frietjes komen af en toe eens op tafel en pannenkoek is voor ons ontbijt of dessert.
Meestal 1 a 2 keer per week ongezond. Onze zoon nu 1,5 jaar eet nu met alles met de pot mee. Of het nou patatjes zijn of pizza. Zijn favoriet is trouwens twister frites van de burger king Maar toen hij net 1 was gaf ik hem nog wel ander eten omdat ik niet wilde dat hij al zoveel zout binnen kreeg.
Ik vind het trouwens wel oprecht knap van de mensen die elke dag iets anders weten te koken. Maar ik ben dan ook een leek op dat gebied en ken vaak de producten die genoemd worden niet eens.
De laatste weken een beetje te vaak. Ik wil het liefst alle dagen gezond eten en anders maximaal eens per week iets ongezonds, bijvoorbeeld patat, pizza, chinees of zo. Maar eerlijk gezegd rommel ik de laatste weken ontzettend aan, moet nodig verandering inkomen.
wij eten ook weinig ongezond, denk 1 a 2 keer per maand dat we friet halen of pizza eten of iets dergelijks. Maar... als we aardappels groente vlees eten (ongeveer twee keer per week) dan zijn dat altijd vers gesneden plakjes gestoomde aardappelen die daarna in olijfolie worden gebakken met mayonaise erbij
Ik vind het überhaupt knap dat je koken nog leuk vind na al die jaren. Ik vind daar dus echt geen bal meer aan.
Wij eten om de week op vrijdag patat en elke zaterdag iets minder gezond maar niet persee patat of pizza kunnen ook wraps zijn. Door de week over het algemeen gezond.
Wij bestellen toch wel regelmatig 2 keer per week, maar sowieso 1 keer. Oja en wij bestellen in het weekend pas als de kinderen in bed liggen. Dus dan eten zij wat anders (gezonds). Waarom? Wij vinden het fijn om in het weekend samen te kunnen eten. En de kinderen krijgen overdag al chips of snoep oid. Ze komen niks tekort en ze weten ook niet dat wij iets anders eten. Op vakantie, met verjaardagen etc eten ze wel pizza en friet.
Hier is het omdat mijn dochter echt geen junkfood liefhebber is. Pizza, shoarma etc, dat gaat er echt niet bij haar in. Patat pas sinds de laatste paar weken... ze lijkt hierin gewoon echt niet op haar moeder Zelf eten we gemiddeld 1x per week iets ongezonds van de afhaal (patat, pizza, vis, spare ribs of chinees), hier maken we dan niet apart groente ofzo bij. Soms eten we dan op zaterdag nog iets makkelijks, zoals pannenkoeken of patat uit de Air fryer. Bij pannenkoeken geen groente erbij (al doe ik soms bij dochter haar pannenkoek wat courgette door het beslag), als we zelf patat uit de airfryer eten dan vaak wat makkelijks qua groente erbij (spinazie a la creme of groente uit blik). Vriendlief wil nog wel eens sushi bestellen als ik niet thuis eet, mij doe je daar echt geen plezier mee.
1x per week patat, altijd op zaterdag. Maar zo af en toe eten we ipv patat bijv soep met brood. En op zondag wisselend, soms een pizza, soms een broodje shoarma met een salade ofzo. Altijd wel iets makkelijks
Eerder aten we elke zaterdag ongezond. Patat, pannenkoeken, shoarma o.i.d. Ik heb een hekel aan koken en het komt toch zo'n 4 keer per week op mij neer (maandag eet ik nooit mee i.v.m. werk en op zondag kookt mijn man meestal gelukkig), ik was altijd blij dat ik op zaterdag dan niet hoefde te koken. Maar sinds ik groentensoep en tomatensoep heb ontdekt met allerlei soorten brood, maak ik dat best wel eens op zaterdag. Dat is amper werk, en ik vind het veel lekkerder dan pannenkoeken (patat mag je me wel 's nachts voor wakker maken ) Als het heel mooi weer is, maken we door de weeks nog wel eens pannenkoeken op de skottelbraai buiten, of we bbqen een keer extra, maar dan altijd met een salade met veel gezonde dingen er in, dus echt ongezond is dat dan ook weer niet.