hier 1 x in het weekend friet of pizza ofzo zoon geniet heerlijk van frietjes en een frikandel. vaak nog een bak yoghurt erachteraan of bak fruit ofzo
Zelden, al hebben we de laatste tijd ivm drukte en zwangerschap iets vaker pizza besteld dan normaal. Kant-en-klaarmaaltijden kopen we nooit, fastfood of patat eten we ook nooit (behalve ovenfriet, en dat dan bij een maaltijd). Zelf iets makkelijks klaarmaken doen we wel vaak, bijv. pasta met pesto en komkommer en kerstomaatjes, lekker en echt binnen 15 min klaar!
Hmmm, echt heel zelden. We halen heeeeeeel af en toe wel eens chinees, maar dat is misschien 2 à 3 keer per jaar. We eten wel eens ovenpatat, maar dan wel met salade (voor ons, de ouders) en tomaat (voor dochter) en komkommer (voor zoon). Pizza eten we ook wel eens, maar helemaal zelf gemaakt, dus geen afhaal ofzo. En heel af en toe soep met een broodje, maar ook bijna nooit, want mijn dochter houdt niet van soep en alleen brood vind ik geen fatsoenlijke maaltijd.
1x per 3 weken en als we iets van friet halen of pannenkoeken bakken krijgen ze in de namiddag eerst nog een bakje snoeptomaatjes, komkommertjes of iets anders. Jongste laatst een bakje pompoenstukjes die is daar dol op. Kliekjes vind ik geen ramp als je het direct invriest is het prima toch? Vaak bami of pasta uit de vriezer.