hoe vaak geven jullie een fles wel bv onze jongste dochter begint steeds moeilijker te doen huilen en uiteindelijk 50cc drinken eerst dronk ze makkelijk 100, vorige week xxxxxxxxxxxxxxxx
Eerst 2x per week maar toen ze begon te miepen zijn we naar elke dag gegaan. Duurde een paar weken voor ze het weer zonder morren opdronk.
wij hebben idd gisteren ook besloten om het dagelijks te gaan doen ze heeft gisteren uiteindelijk wel haar flesje leeg gedronken nog 3 weken en dan ga ik weer werken en dan krijgt ze ook vaker de fles dus dat zal wel schelen thx voor de reacties xxxxxxxxxxxxxxxx
heb het een hele tijd dagelijks of om de dag gedaan...aangezine ik elke avond kolfde voordat ik ging slapen...toen hij ineens rond 3,5mnd een sprong had en ik een bv dip...wilde hij weer nachtvoedingen en toen heb ik het 2 weken niet gedaan... ineens ging ie weigeren, toch weer elke dag aangeboden en nu drink ie heel goed...dus vanaf nu doe ik het ook weer elke dag ...al is het maar 50 cc
nou net weer een fles geprobeerd en het stomme is bij mijn man doet ze dus moeilijk, huilen enz en bij mij pakt ze hem zo. maar ja ze moet natuurlijk ook flessen/eten accepteren van anderen. gisteren dronk ze met veel moeite 50cc bij mijn man en 40 cc rustig bij mij we blijven dus maar flink oefenen bah en ik vind kolven niet leuk xxxxxxxxxxxxx
Heb je al eens een andere fles geprobeerd? Mijn dochtertje weigerde alle flesjes, maar uit de breastflow dronk ze zonder problemen.
nee niet geprobeerd, we hebben avent flessen en die pakte ze eerst zonder problemen. en dan zou ze die fles bij mij toch ook niet moeten accepteren als het aan de fles lag? xxxxxxxxxxx
ja dat was hier dus ook, bij papa ging ie met de speen spelen wegduwen en bij mij dronk ie em wel...eerst ging ie 10 min weigeren/protesteren...en dit duurde elke dag steeds korter..en nu pakt ie em weer meteen.. maar ik hou em niet tegen me lichaam aan..anders zoekt de borst... ik laat em altijd tegen de binnekant van mn been leunen... heb het trouwens ook vanuit de box geprobeerd, lukte ook en heb ook bij mij laten aanhappen, en de tsr kotm dan niet direct...en hij wordt altijd even ongeduldig en laat dan los, dat moment dee dik het flsje...en ineeens dronk ie wel
ja ik hoop ook dat ze steeds beter weer gaat pakken, komt vast wel goed, hoop ik haha onze eerste was een flesweigeraar en dat wil ik echt niet meer xxxxxxxxxxxxx
het begint hier dus steeds meer op weigeren te lijken nu wilde ze zelfs bij mij de fles niet drinken waarom heb ik van die eigewijze dochters xxxxxxxxxxxxxxx
hoera, vanmorgen bij mijn collega (kdv) wilde ze wel drinken en dronk haar fles leeg, we blijven nu elke dag de fles aanbieden en hopelijk zet ze het nu zo door!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxx