Ieder half jaar. Ik heb niet zo'n denderend gebit. Mijn vriend nooit (afspraak is dat hij mee moet zodra ons zoontje gaat) Zoontje gaat in augustus voor het eerst mee. Hij is dan 2 jaar en 2 mnd.
1 keer per jaar. De tandarts vind vaker niet nodig. Krijg 1 keer per jaar een oproep om een afspraak te maken.
normaal elk half jaar maar door medicatie en niet heen kunnen door de rugpijn( niet kunnen lopen ) gaat het nu hard en moet binnenkort mijn laatste kies aan de rechter onderkant er ook aan geloven. De rest is dus al getrokken rechts onder. Daar moet dus wel een oplossing voor gevonden worden, want deze zie je als ik mijn mond Open doe en anders is de vorm helemaal weg is. Weet eigenlijk niet wat dan de opties zijn? wortelkanaal+kroon of eruit en implantaat of nog wat anders. Weet iemand dat? Mijn tanden zijn slecht tussen de tanden, geen gaatjes bovenop maar zo goed als alles ertussen. kids nu 2 x geweest, die gaan prima en man komt er 2 x per 4 mnd ongeveer op het moment.
2x per jaar voor controle en de kids ook. Soms nog een behandeling tussendoor. Man is al 5 jaar niet geweest en die hebben ze nu verwijderd uit hun bestand.
Wat voor tandarts is dat die gaatjes boort ? Zodat hij ze daarna weer kan vullen ? Dat is makkelijk verdiend dan
Ieder half jaar tegelijk met ons hele gezin (man + kinderen). En sinds vorige week ga ik ook naar de mondhygiëniste ivm tandvleesontsteking.
Ik ben als de dood dus ga voor mijn doen netjes 1x per jaar. Mijn zoon gaat straks wel gewoon 2x per jaar. Mijn man 1x per driekwart jaar, die is steeds te laat met afspraak maken dat hij de nieuwe oproep eerst negeert omdat hij dan net 2mnd geleden geweest is haha..
1 keer per 2 jaar. Luc elk halfjaar. Ik heb nog nooit iets gehad, geen gaatjes niks, dus vind het onzin om elk half jaar te gaan.
1 x per jaar, de kinderen ongeveer eens in de 8 maanden. Ik heb nog nooit een gaatje gehad en ben 35 jaar. Vaker vind ik niet nodig. Mijn man gaat wel vaker, maar die heeft vaak wel wat.
Ik moet morgen en er moet best wel wat gebeuren en ik ben baaaang!!!!! Ga met knikkende knietjes heen. Wie praat me moed in ...
Kga te weinig! Nooit gebitsproblemen of gaatjes dus dan schiet t er echt bij in. Binnenkort maar ff afspraak maken vooral nu de kleine meid volledig gebit heeft