Ik ben pas 16 weken en ook elke nacht 2 a 3 keer naar het toilet. Heb vaak geen zin, maar ophouden is geen optie, want ik word er wakker van. Hoop niet dat het erger gaat worden!! Nachtrust is zo belangrijk, hahaha.
Ben nu 33 weken en meestal is het 2 keer per nacht. Soms maar 1 keer en dan ben ik heel blij! Als ik nachtje slechter/licht slaap ga ik soms wel 4 keer... Wordt je heel moe van
Ben 23 weken zwanger en ga ongeveer 2x per nacht naar de wc. Ook heel erge dorst snachts, werkt ook niet mee. Als ik maar 1 keer hoef of pas om 5 uur wakker wordt om te plassen ben ik heeeeel gelukkig! Helaas is gebeurd dat bijna niet..
ik tevaak! en onze wc is helemaal beneden achter in het huis! ik drink vanaf 9 uur gewoon niet meer, dat scheelt al een heleboel
Ik hoef net naar toilet s'nachts overdag hoef ik ook niet vaker dan normaal!! Terwijl de kleine heel diep ligt met het hoofdje tegen mijn blaas (35 weken zwanger) Bij mijn vorige zwangerschap moest ik er s'nachts steeds 1 of 2x uit
Ik moet om de 1,5 uur. Je kan de klok erop gelijk zetten. Dus zo,n 5 x per nacht. En geen kleine beetjes hoor!!!!
Hier variëert het nogal. Ik moest er ook voor de zwangerschap al minstens 1x per nacht uit om te plassen, maar nu is het minstens 2x, met uitschieters naar 6x Ben blij dat wij boven in de badkamer een tweede wc hebben.
meestal een keer of 2 per nacht, ik ben nu 24+3. Ik moet wel zeggen dat als ik op mijn linkerzij ga liggen ik sneller moet plassen dan op mijn rechterzij! De eerste 15 weken moest ik echt iedere twee uur mijn bed uit, nu is het dus wat minder...
Bij Eva vanaf ongeveer 33 weken 1 keer, vroeg in de ochtend. Bij Lisa helemaal nooit! Ik denk dat het komt doordat Eva met 33 weken ging indalen en Lisa pas echt aan het einde van de bevalling.
Minstens 3 keer per nacht. Zodra ik me omdraai voel ik mijn blaas opspelen. En ik moet ook veeeel plassen 's nachts. Alsof mijn nieren dan overactief zijn ofzo.
Bij mijn dochter moest ik alleen plassen als ik wakker werd 's nachts, net als normaal eigenlijk.. Vaak was dat maar 1 keer per nacht, maar het gebeurde dus ook wel dat ik helemaal niet hoefde te plassen 's nachts.
De meesten gaan er dus ook vaak uit 's nachts. Maar een paar helemaal niet, lijkt me heerlijk. En respect voor de meiden die boven geen wc hebben en het hele huis doormoeten. Dat had ik bij de eerste zwangerschap ook, maar had op het eind wel een emmer op mijn kamer staan.
Ik denk dat ik de laatste 2 weken van mijn zwangerschap ieder uur naar de wc moest. En dat was niet alleen 's nachts
Voor m'n zwangerschap 1-2 keer per nacht, nu 2-3-4 keer per nacht...ben dus altijd wel een zeikerd geweest
Ik ga trouw elke nacht één bezoekje aan het toilet brengen. Niet zoveel last van dus maar ik vind het zo irritant dat ik het hele huis moet doorkruisen omdat er boven geen wc is en ik dus telkens klaarwakker ben...
Bij de eerste nooit, nu een paar keer gehad dat ik 's nachts eruit moest, maar eerder uitzonderlijk. Heb meer last van die verdomde krampen in m'n kuiten 's nachts... :x