Ik ben nu 36 weken. Sowieso wel 2 keer per nacht en dan meteen als ik wakker word nog, maar soms is het ook 3 a 4 keer en nog die van 's ochtends. Het zijn bij mij ook echt geen kleine beetjes, het is net of ik 's nachts al het overtollig vocht uitplas ofzo. Heb nog niet echt opgezette voeten of handen, maar plas me helemaal een ongeluk. Verbaas me er echt over hoeveel er dan iedere keer uitkomt. Ik heb trouwens ook enorme dorst 's nachts!! Maar ik geef er niet aan toe, mag echt maar 2 slokjes van mezelf drinken, tegen de vieze smaak. Na 20:00 uur drink ik ook niks meer 's avonds. Het helpt allemaal maar weinig... Weet wel dat ik na mijn eerste bevalling ook nog een tijdje veel geplast heb 's nachts. Moest echt dat ritme er weer uit zien te krijgen.
Om te plassen gem. een keer of 4 per nacht. Om krampen en buikpijn weg te lopen meestal 1x. Door slapeloosheid en mijn man niet wakker te willen draaien ook wel een keer of 2 per nacht. Om te kleine te troosten/tutje kwijt/recht te leggen in haar bedje ook een keer of 2 per nacht. Wanneer ik slaap? De laatste weken niet meer....
Ik ging bij alle 3 me zwangerschappen ook wel 6 of 7 keer plassen snachts. Probeerde al minder te drinken savonds, dat werkte wel een klein beetje.
Ik ga er minstens vijf keer uit om te plassen. In het begin van mijn zwangerschap moest ik er ook vaak uit om te plassen. Ik plaste zowat de hele dag door toen. Daarna is het gaan minderen en nu sinds een week of 2-3 heb ik weer een abbonoment op het toilet.
Meestal alleen als ik net lig, dan moet ik er nog een keer uit.. Als ik eenmaal slaap kan ik gelukkig meestal wel doorslapen, maar als ik 's ochtends wakker wordt sta ik wel op knappen en moet ik echt met mijn benen bij elkaar en buikpijn naar de wc lopen.. Gr. Carlien
Nu al minimaal 3 keer.... Hier niet het resultaat van zwakke bekkenbodemspieren, maar van sterke buikspieren.... die willen (en wilden dat tijdens de zwangerschap van Thirza ook al niet), geen ruimte maken voor m'n baarmoeder, dus moesten m'n organen dat oplossen.... Gevolg dus vaak plassen, verstopping (het komt nauwelijks voorbij m'n baarmoeder) en ook nu al weer maagzuur af en toe En straks waarschijnlijk ook weer benauwd omdat m'n longen ook niet meer voldoende ruimte zullen hebben dan.... Ach ja.... 't hoort erbij
Hier 27 weken en standaard elke nacht om de 2 uur.. dus minstens 3x per nacht en voordat ik op bed ga en als k eraf kom
Elke nacht rond half 4, en dan ook erg last van maagzuur dus dan gelijk een slok melk of Rennies. Soms 2 keer per nacht maar dat is uitzonderlijk.
1x per nacht gelukkig... Meestal rond een uur of 3. Dan moet ik wel ook 's ochtends heeeeeeel nodig plassen hoor!
Vanaf 4 weken tot ergens halverwege de zwangerschap minstens 1 x en soms 2 keer. Vanaf ongeveer 20 weken zeker 2 x per nacht. De laatste weken meestal 3 x per nacht. Wel eens een uitschietertje naar 4 of 5 keer. Hoeft van mij niet nog vaker te worden Opstaan is een hele toer ivm bekkenklachten...
maar drinken jullie dan ook weer wat nadat jullie hebben geplast? omdat ik lees dat sommigen wel 4x moeten??
Meestal 2 keer per nacht, maar soms ook weleens 3 tot 4 keer... Dat zijn nachten dat ik sowieso al wat onrustiger slaap en sneller wakker word van het gevoel dat ik moet plassen. Ik ben nu bijna 16 weken zwanger. Voor de zwangerschap ging ik er 's nachts ook meestal wel 1x uit om te plassen!
Ik ben altijd al een zeikerd geweest... Overdag erg vaak, en het kwam ook wel eens voor dat ik 's nachts een keertje moest. Maar nu ik bijna 25 weken zwanger ben moet ik 's nachts vaak 2 keer. Heel af en toe heb ik ook dat als je net in bed ligt je er na 10 minuten wéér uit kunt. En dan is dat echt niet voor een paar druppeltjes. Er zat zelfs een avond tussen dat ik dit 4 keer achter elkaar moest. Pfff... En ik had toen niet eens heel schrikbarend veel gedronken die dag...
De eerst keer is rond 3 uur/half 4 en de tweede keer rond half 6. En dan als mijn vriend uit bed gaat om half 7. Voordat ik zwanger was ging ik 's nachts nooit uit bed om te plassen.