Hoe vaak ga jij naar de wc 's nachts?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Paarse80, 17 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Het verschilt heel erg.
    Zo moest ik bij mijn vorige zwangerschap gerust iedere 2 uur.
    Nu mag ik niet klagen, het heeft zo zijn buien.
    De ene keer maar 1x anders keer bv 3 maar de laatste nachten zijn heerlijk want dan hoef ik helemaal niet.
    Maar als ik dan eenmaal mijn bed uit ben moet ik het eerste uur wel 3 x hahah!

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik ga voordat ik naar bed ga (10 uur) en dan wordt ik tegen 2 uur wakker en dan ga ik weer, 4 uur idem en dan wordt ik rond 8 uur weer wakker voor een plasje....

3. Mauzelino

Mauzelino Actief lid

5 sep 2011
    151
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben nu 36+2 zwanger en ga meestal tussen 10 en 11 naar bed. Standaard ben ik na 2 uur slapen wakker voor een plasje, dan meestal na 2 uur weer en als mijn vriend uit bed gaat tegen 5 uur/ half 6 dan ga ik nog een keer zodat ik nog lekker in mijn eentje het hele bed door kan tot een uur of 9! Dus ik ga er altijd wel 3x uit... Ook om even de benen te strekken want die gaan ook pijn doen als ik te lang lig...

4. mam van drie

mam van drie Actief lid

29 mrt 2011
    142
    1
    0
    accountmanager binnendienst
    zwolle
    Ik ben nu 36 weken en ga al een week of 10 ik denk wel om het uur uit bed omdat ik moet plassen, overdag valt het wel mee maar snachts is een ramp, slaap dus ook al weken slecht, zo slecht dat ik smiddags als kids in school zijn ik nog een dutje probeer te doen terwijl ik dat normaal nooit zou doen..

5. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    4 keer ongeveer.. soms drie keer soms vijf keer..

6. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    vanaf in ik bed lig tot ik in slaap val, 2-3 keer en dan snachts toch ook nog 1-2 keer

7. knorretje88

knorretje88 Niet meer actief

ben vandaag 10+1, en ik moet er meestal 2 a 3 keer uit...

8. Word je dan gewoon wakker van de druk op je blaas ofzo? Kan me er niks bij voorstellen, nog nooit gehad :)

9. Linana

Linana Niet meer actief

ik ga voor ik ga slapen en dan 's nachts word ik nog een keer wakker, heel soms 2 keer.
    Soms val ik na het plassen helemaal niet meer in slaap, dan erger ik me er wel aan, maar verder maakt het me nu nog niet zo heel veel uit :p

10. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen ik 5/6 weken zwanger was, waren wij op vakantie, en moest ik er wel 4 keer per nacht uit, verschrikkelijk!! Zeker als het toiletgebouw ook nog ver weg was, stond ik toch wel te balen. Gelukkig slaap ik altijd meteen als ik ga liggen, maar je nacht is toch wel gebroken!

Nu, met 13,5 week zwangerschap is dat minstens 2 tot 3 keer per nacht.
    Niet echt fijn inderdaad, maar ach het hoort erbij :)

11. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Loop tegen het einde van de zwangerschap en moet er minimaal 3x uit voor een plasje soms iets vaker het valt me nog mee want ze ligt toch tegen mijn blaas aan....
    Word wel zo'n 7x wakker per nacht door haar maar soms val ik meteen weer in slaap:p

12. amsterdambarbie

amsterdambarbie Nieuw lid

2 okt 2011
    4
    0
    0
    Studie pedagogisch medewerker
    Amsterdam
    Ben nu 25 weken en ga er min 2 a 3 keer uit! Heel vervelend en ophouden doet alleen maar pijn. Ook trapt me kleine dondersteen regelmatig tegen me blaas aan, echt een rotgevoel maar kan er wel om lachen haha

13. Dana

Dana Niet meer actief

2 a 3 keer maar komt omdat ik nog in het eerste trimester zit, ik hoop dat het straks iets beter wordt.

14. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    heel verschillend, maar toch wel altijd 1 x per nacht, en ook nachten van 5x...ligt er een beetje aan hoe lekker ik lig...als ik dan wakker word moet ik ook plassen...

15. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Pas vijf weken en n paar dagen zwanger... Moet er twee a drie keer uit om te plassen iedere nacht...

16. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    30 weken zwanger en ik ga soms maar omdat het beter voelt, maar 9 van de 10x hoef ik helemaal niet 's nachts..

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ongeveer eenmaal per anderhalf a twee uur.....heel fijn :)

18. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    In het begin soms tot wel 3x per nacht, nu merk ik dat ik weer in iets rustiger vaarwater kom en hoef er nog maar 1x uit...en meestal is dat een uurtje voordat mijn wekker gaat om te werken en ik kan dan meestal de slaap niet meer vatten :(
    Maar ja we hebben het er graag voor over :D

Liefs

19. Mammamia01

Mammamia01 Actief lid

20 sep 2011
    104
    0
    0
    administratief medewerkster
    Den Ham
    Ik moet er elke nacht 2x uit, begint een beetje een gewoonte te worden geloof ik. ;)

20. Tijgertje1984

14 okt 2010
    79
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Overijssel
    Nu de 12 weken voorbij zijn merk ik dat de druk op mijn blaas begint af te nemen. Eerst deed het (vooral 's nachts) gewoon pijn en moest ik bijna rennen naar de wc (2 a 3 keer per nacht) maar inmiddels is die pijn weg en moet ik er 's nachts nog 1 hooguit 2 keer uit! :)

Deel Deze Pagina