Hai meiden, wij gaan ons interieur drastisch veranderen. Nu vinden we heel veel meubels van Fashion for home erg mooi en kunnen eigenlijk geen (betaalbaar) alternatief vinden. Ik lees veel positieve ervaringen op internet, maar ik weet niet hoe objectief deze meningen zijn Dus iemand hier al wat besteld daar?
Wat ik altijd doe is de naam van het bedrijf plus radar in te toetsen op google. Wat ik dan lees over dat bedrijf is niet echt lovend (behalve een nep reactie van iemand die speciaal heeft geregistreerd om zogenaamd positief over te komen) Mijn advies zou dus zijn: doe het niet
Marnatman, dat heb ik ook gelezen, alleen staan er niet echt reacties van mensen die daar hebben besteld tussen. Wel lees ik op Ekomi veel, toch wel positieve, reacties. Ik twijfel echter over de objectiviteit hiervan, want Ekomi houdt enquêtes op verzoek van de bedrijven zelf. Het bedrijf bestaat volgens mij al best lang en als het echt heel erg zou zijn, dan zouden er toch wel meer klachten zijn? Pfff normaal gesproken zou ik ook niet bij zo'n site bestellen, maar ik kan nergens anders de spullen vinden die ze daar aanbieden