Hoe vaak ga jij winkelen in het centrum?

Discussie in 'De lounge' gestart door twee, 3 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Ik woon in een kleine stad tegen het centrum aan en kom er denk ik wekelijks. Voor meer keuze ga ik naar grotere steden of koop het online.
     
  2. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    In stenen winkels vind je tegenwoordig bijna nooit de juiste maat plus zijn de prijzen vaak veel hoger dan online. Ik koop dus heel veel online tenzij ik iets echt voor de volgende dag ofzo nodig heb. Maar ik kom wel geregeld in het winkelcentrum omdat ik het gewokn leuk vind maar exht iets kopen doe ik minimaal.
     
  3. Valerie

    Valerie Fanatiek lid

    22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Maar als je zo dicht bij het centrum woont, dan ga je toch gewoon op de fiets?! :o:
     
  4. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Toen ik in de stad woonde kwam ik dr elke week.

    Nu hooguit 1 keer per 6 a 7 weken denk ik. Ik wacht net zo lang tot ik echt moet :p
     
  5. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.466
    113
    Vrouw
    Ja zou eigenlijk moeten hè.
    Heel erg om te zeggen maar ik kom uit België uit een kleine plaats. Daar heb je of smalle straten met heel weinig auto's of brede straten met fietspaden. Tussen fietspad en straat was dan een berm. Daar ben ik mee opgegroeid.

    Ik kwam hier terecht en ik durfde hier gewoon niet te fietsen. Smalle drukken straten, alles door elkaar. Fietsers moeten in het midden van het kruispunt staan om in te draaien. Ik vind het gewoon eng hier. :oops::oops::oops:

    2 weken geleden samen gefietst met mijn vriend en het ging best goed. :eek::D

    Maar neen, het is ook niet mijn hobby. Ik heb ook totaal geen uithoudingsvermogen door schildklier en hier is gewoon alles bergop.
    Een elektrische zou ik wel willen maar volgens m'n vriend zou ik dat ding 2 keer gebruiken en dan vergeten.

    In België fietsen ze ook wel veel maar hoe het er in Nederland aan toe gaat is toch echt heel anders. Ik begrijp die Amerikanen wel als ze filmpjes zien van het fietsverkeer in Nederland. :p
     
  6. Philou

    Philou Fanatiek lid

    20 apr 2019
    1.770
    5.474
    113
    Elke week wel even naar het centrum wat verderop. Is alleen niet echt winkelen want zoveel bijzonders zit er niet. Naar de stad om te winkelen eens in de twee maanden denk ik.
     
  7. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Ik koop vrijwel alles online.
     
  8. Mss86

    Mss86 Fanatiek lid

    24 nov 2015
    1.018
    157
    63
    Enkele keren per jaar..
    Ik koop het liefste online.
     
  9. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Te weinig. Ik heb echt weinig geduld op het moment en met die mega kinderwagen en wegrennende peuter heb ik het winkelcentrum snel gezien
     
    Manana vindt dit leuk.
  10. medj1983

    medj1983 Fanatiek lid

    12 jun 2012
    3.176
    499
    83
    Ik ga nog wel regelmatig naar het centrum, even langs de Action, kleding pas ik ook vaak wel even aan voor ik het koop. Dan vind ik online toch weer een gedoe met retour sturen. Verder vaak wel even langs Kruidvat of HEMA. En ga weleens shoppen met mijn dochter in het centrum.
     
  11. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Ik woon in een dorp, niet heel veel winkels, wel genoeg. Naar de stad ga ik 1 keer per maand ongeveer, oudste dochter vind het altijd erg gezellig.
    Koop vaak online.
     
  12. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Echt shoppen doe ik zelden, als ik iets in de stad koop is het vaak al met een specifiek plan. Ik wil echr graag meer in stenen winkels kopen, maar het aanbod valt soms zo tegen. Wilde laatst een keukenmachine kopen en had er best 60 euro meer voor over om dat bij de lokale keukenzaak te doen. Maar die had het (heel gangbare) model dat ik wilde hebben pas weer na de zomer op voorraad... ja sorry dan word het toch echt online bij degene die sneller kan leveren...

    In de stad kom ik vooral nog voor horeca en de kapper :rolleyes:

    Het lokale winkelcentrum zie ik dan wel weer regelmatig voor Hema, kruidvat, bloemist, boodschappen etc
     
  13. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Ik woon in een grote stad maar word nu gewoon gek vd toeristen, niet leuk meer om in het centrum te komen.

    Vanochtend even op de fiets naar de stoffenmarkt en plantenmarkt geweest en dat was het dan weer - voor 10 uur wil ik dan weer thuis zijn voor de gekte losbreekt.
     
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik probeer zoveel mogelijk te winkelen in fysieke winkels.
    We moeten toch proberen om het centrum bruisend te houden. :)
     
  15. Roodborstje2

    Roodborstje2 Fanatiek lid

    18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Vrijwel nooit, woon in 1 van de grote steden en ik vind het centrum vaak te druk en grote afstanden lopen, dan ga ik liever naar een winkelcentrum waar alle gangbare winkels vlakbij elkaar zitten, of ik moet iets speciaals hebben wat alleen in het centrum is. :) Ik bestel de meeste zaken online overigens, als ik naar de fysieke winkel ga is het vooral omdat ik daar toch al naar de kapper moest of lekker wil lunchen.
     
  16. Manolito

    Manolito Fanatiek lid

    12 sep 2016
    2.517
    1.942
    113
    Echt winkelen nooit.
    Ik ga altijd doelbewust naar de winkels waar ik naar toe moet.
    Meestal rondje supermarkt, groentewinkel, hobbywinkel, Zuivelhoeve ofzo.
    Verder koop ik, met name voor hobby, vaak online omdat het meeste hier niet te krijgen is of gewoon echt veel duurder..
     
  17. Katelynn

    Katelynn Bekend lid

    11 apr 2019
    575
    376
    63
    Vrouw
    Achterhoek
    #37 Katelynn, 4 aug 2019
    Laatst bewerkt: 4 aug 2019
    Hier ook niet t centrum in - maar dat is vanwege het niet genoeg aanbod wat betreft winkels , vind shoppen leuk maar niet in onze stad , daar voor ga ik echt naar Arnhem en als ik zin en tijd heb is dat elders.

    Voor de boodschappen ook niet want ik moet en zal altijd boodschappen van de AH hebben , hier zit de grootste in de stad en betaal je dus parkeerkosten , die zijn net zo / of duurder als laten bezorgen (afgezien van de tijd en hoe makkelijk het is) dus dat doen wij eigenlijk al dik een jaar :thumup:

    We komen overigens wel met enige regelmaat in Duitsland , voor aanvullende boodschappen en als we er dan toch zijn lekker tanken - verse broodjes , en drogisterij producten schelen er zo veel in prijs daar kan internet niet tegen op :roflmao: en het is echt maar 15 minuutjes rijden voor ons.
     
    lisanne1204 vindt dit leuk.
  18. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Altijd als ik iets nodig heb.

    Online koop ik pas iets als ik in de winkel niet de juiste maat of kleur kan vinden.
    Ik kan absoluut niet shoppen met plaatjes, vind dat geen bal aan.
     
  19. Salentein

    Salentein Niet meer actief

    Ik kom wel elke week in het dorp bij dingen als Hema slager Kruidvat zeeman Bruna etc. Maar het is een klein Centrum waar ik geen kleding kan kopen. De stad 2 km verderop ongeveer 1 per 2/3 maanden om echt te shoppen. Meeste koop ik online. Overigens toen ik in de stad woonde en geen kids had echt wekelijks maar nu is het gewoon druk en heb ik weinig ruimte om te gaan shoppen...kan er soms wel zin in hebben!
     
  20. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Ik koop het meeste online. Veel makkelijker en sneller. In winkels slaag ik toch minder goed en ik heb vaak ook geen zin om de drukte in te gaan.

    Ik kom wel in de stad, maar dan om uit eten te gaan of voor een drankje.
     

Deel Deze Pagina