Hoe vaak ga jij winkelen in het centrum?

Discussie in 'De lounge' gestart door twee, 3 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoef

    Zoef Bekend lid

    24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Ik moet dan uitwijken naar een stadje/dorpje verderop want hier hebben we niet veel bijzonders.
    Wel wat winkeltjes maar om nou echt Mn slag compleet te slaan nee.
    Ga denk ik 1 x per 3/4 maanden echt winkelen met als doel kleding shoppen voor mezelf en kindjes.
    Meeste bestel ik online en dat is toch wel 1 x per maand dat ik wat bestel voor mezelf/man of kindjes.
    Vind het heerlijk om bijvoorbeeld de winter/zomer garderobe samen met mijn oudste dochter of zoon te gaan shoppen. Samen lekker lunchen tussendoor.
    Maar echt winkelen met het hele gezin is niet aan mij besteed stresserig gedoe. Lang leven online shoppen en thuis passen.
     
  2. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.872
    7.637
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Amper. Vind het onoverzichtelijk, uren wachten bij pashokjes, dan nog in de rij (en ik pak altijd de verkeerde rij) parkeergeld alles. Nee ik doe online, overzicht, rustig passen, en laten ophalen als het niet past. Perfect
     
  3. Bezige bij

    Bezige bij Fanatiek lid

    6 mrt 2016
    1.874
    1.653
    113
    Vrouw
    Ik denk eens per maand
     
  4. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Regelmatig.
    Wij hebben ook best wel wat leuke zaakjes hier zitten
     
  5. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.812
    32.715
    113
    Ik vind online shoppen ook gewoon veel makkelijker. Hier in de stad heb je vooral veel sneakerzaakjes. Laatst moesten zoon en dochter nieuwe schoenen, toch maar even stad in dus. Drama, beide maten uitverkocht, dus toch nog maar online besteld en nog goedkoper ook.
     
  6. Pinkblossom

    Pinkblossom Fanatiek lid

    29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Heeel weinig, echt geen zin in met drie kleine kinderen
     
  7. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.911
    1.188
    113
    Nederland
    Echt gericht winkelen, zelden. Maar we gaan regelmatig even naar het dorp of stad om gewoon even te lunchen ofzo en dan lopen we ook wel eens wat winkels naar binnen.

    Als we kleren moeten hebben dan shop ik liever online. Scheelt toch vaak geld, parkeer ellende, zeurend kind en dus weer geld besparing;)
     
  8. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Elke keer als ik kleding voor mijzelf wil hebben.
    We hebben een lokale zaak hier die exact mijn smaak verkoopt. Het zit altijd als gegoten en is niet het standaard h&m spul. Ik koop alles daar buiten het basic spul.
     
  9. Casara

    Casara Fanatiek lid

    20 aug 2014
    2.178
    386
    83
    In het centrum van mijn woonplaats zelden tot nooit meer sinds er betaald parkeren is. Daarin tegen in een van de buurgemeenten ligt een groot overdekt winkelcentrum (gratis parkeren, ruime keuze aan winkels). Daar komen regelmatig nieuwe winkels bij. Daar kom ik sowieso wekelijks voor de boodschappen en ook regelmatig voor een rondje langs de winkels.
     
  10. KleineMama15

    KleineMama15 Actief lid

    27 feb 2019
    482
    197
    43
    Vrouw
    Gouda
  11. Taiga

    Taiga Fanatiek lid

    28 apr 2019
    1.330
    2.040
    113
    Ik werk in de binnenstad dus ik heb vaak geen zin meer om daar dan nog vaker te gaan oid.
    Ik ben sowieso niet echt een winkeltype.
     
  12. Annabel274

    Annabel274 Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Amper. Alles is online goedkoper. Vanmiddag nog ruim 30,- bespaard op een doos Lego. Bouwen we morgen wel ipv vanmiddag
     
  13. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Echt nooit! Alleen als het echt niet anders kan/iets online niet te verkrijgen is.

    Met een baby en een dochter van 5 heb ik daar de tijd en energie echt niet voor. Met de kids naar de winkelcentrum betekent vaak hoofdpijn, want het is niet interessant, ze zijn moe, ze hebben honger en blijven maar aan je kop zeuren :rolleyes: nee dank je. God bless degene die internetshoppen mogelijk heeft gemaakt :thumup:
     
  14. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    1 keer in de week op dinsdagochtend. Voor shampoo et cetera....

    Online winkel ik juist de laatste maanden veel minder. Ik ga veel liever lekker een stad in.
     
  15. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    We wonen midden in het centrum. Dus echt op de A1 lokatie vd winkels.
    Daarnaast heb ik een kledingwinkel en ik werk dus 6 dagen in de week.
    Boodschappen haal ik deels bij de Hema, loop ik toch langs. Ff snel andere schoenen kopen en dat soort dingen. Kom ik toch op 2-3 keer per week.

    Toevallig wel online besteld bij Ikea. (We hebben geen auto, is toch niet te doen met parkeren)
    En vandaag bij HM, kinderkleding en home spulletjes.
    Maar.. als men teveel online besteld, verdwijnen straks steeds meer stenen winkels.
    Ik denk erover om te stoppen met mijn kledingboetiek. De winstmarges zijn klein, en er wordt steeds minder in de stad gekocht.
     
  16. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.625
    10.520
    113
    Regelmatig, we hebben leuke winkels en ik vind het leuk. Met zoontje maak ik er iets leuks van (bijvoorbeeld een ijsje in het vooruitzicht), maar voor mijzelf hebben ze ook erg leuke winkels, dus ik ga ook wel alleen.
     
  17. Zwierezwaai

    Zwierezwaai Niet meer actief

    @Eenkadootje ik ben het helemaal met je eens dat we moeten opletten met alles online te kopen, omdat anders de kleine ondernemers uit het straatbeeld verdwijnen.
    Ik heb het ook echt geprobeerd hier, maar het aanbod sluit totaal niet aan bij mij, en dus verval ik weer in online kopen. Beetje de pech van een klein stadje, denk ik
     
  18. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.288
    2.216
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    2x per jaar ga ik voor kleding. Soms tussendoor nog eens als de kinderen schoenen nodig hebben ofzo.
     
  19. Nic1976

    Nic1976 Fanatiek lid

    27 okt 2009
    4.535
    731
    113
    Euuhhhhh heeel af en toe. Gisteren naar de bios 2h15m weg 10 euro parkeer kosten ... nee dank je dat vind ik echt te erg voor woorden. Dus winkelen al helemaal niet.
     
  20. Floeperd

    Floeperd Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.020
    2.374
    113
    Vrouw
    Ik moet dan naar de dichtstbijzijnde stad als ik kleding of schoenen nodig heb voor de kinderen, man of mijzelf.
    Meestal gaan we eens per maand richting de stad. De kleinere simpele dingen bestel ik gewoon online.

    En tja, tussendoor natuurlijk wel eens een extra keer, maar dat is zelden!
     

Deel Deze Pagina