Hoe vaak gaan jullie kinderen in bad? Hier twee keer in de week, met uitzonderingen daar gelaten. Ik sta er s'avonds altijd alleen voor, man is nooit voor 20.30 uur thuis, ben blij als ik die twee keer kan opbrengen.
Ow in bad/douchen is hier een regelrechte ramp momenteel dus hij gaat 1-2 keer.Ik ben dus alleenstaand en telkens een bad-strijd zie ik niet zitten en vind ik ook niet nodig.Natuurlijk word ie wel elke dag lekker zo gewassen
Vroeger echt niet vaak (niet méér dan ééns per week). Tegenwoordig veel vaker (elke dag/2 dagen). Zoonlief is leip van water/badtijd..
Wij hebben ook 2 kindjes. Eentje van 3 en ander bijna 2. Maar nee ik vind het niet zwaar om ze elke dag in bad te doen. Ik doenhet trouwens ook niet elke dag hoor. Als ik aan het werk ben( avonddiensten) dan doet mijn man het
Oh ja die douche ramp (wij hebben geen bad) hebben wij ook gehad, die is gelukkig weer voorbij. Tijdens deze ramp tijd ging ze echt maar 1 a 2 keer in de week onder de douche (vaker 1 dan 2x). Verder gewoon elke ochtend lekker wassen. Douchen doet ze nu ongeveer om de dag. Ligt er ook maar net aan wat ze gedaan heeft. In de zomer gaat ze vaker onder de douche. Wij moeten ook een beetje uitkijken omdat ze nog wel eens last heeft van exceem, al lijkt ze daar nu geen last meer van te hebben.
Soms elke avond of soms om de dag.. Ik vind het niet meer werk. Maar goed, mijn oudste kan zelf afdrogen, omkleden en netjes wachten tot ik haar haar doe en haar tandenpoets. Ik doe de jongste dan eerst helemaal ( tandenpoetsen, afdrogen et cetera..op bed, verhaaltje) En dan de rest bij dochter en dan zij een verhaaltje.
Meestal om de dag,maar soms ook iedere dag. Net hoe het uitkomt,is hij heel vies of koud? Ook ik sta er alleen voor,maar wij douchen altijd samen! Heerlijk even we-time!
Eigenlijk elke dag. Soms bijvoorbeeld op maandag avond en dan weer op woensdag ochtend, als ze dinsdag na het KDV te moe is.
Ik kan erover meepraten hoor. En mijn buren ook, die hoorden precies wanneer ze onder de douche moest en wanneer ze dan ook nog haar haren moest wassen. HEt gaat echt over, tegenwoordig is ze niet meer onder de douche vandaan te krijgen en wil ze ook geen douchemuts meer op.
Hier is Fem een eitje. Die vind alles prima, maar Tijn is een drama. In bad gaan, haren doen, water is te koud, te warm, speelgoed is stom, hij wil er nooit uit, het afdrogen. Nou dan heb ik het er echt mee gehad hoor, haha.