Hoe vaak gaan jullie kinderen in bad?

Discussie in 'Verzorging' gestart door MHMW, 16 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak per week gaan jullie kinderen in bad?

1. 1x per week

2. 2x per week

3. 3x per week

4. 4x per week

5. 5x per week

6. 6x per week

7. 7x per week

8. anders, nl....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Hier geen bad, maar mijn dochter (bijna 4 jaar) gaat iedere dag onder de douche. Soms slaan we een avond over, omdat ze te moe is, maar dat gebeurt zelden. Mijn man en ik douchen ook iedere dag.

Bij kennissen gaan de kinderen maar 1 à 2 keer per week in bad. Dat ruik je duidelijk.

2. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Elke avond! anders wil hij niet slapen. Hij vind het heerlijk in bad!

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Doordeweeks om de dag (dinsdag en donderdag) en in het weekend meestal elke dag :)
    Op niet badder-dagen meestal een washand over gezicht en billen op het moment dat hij een schone romper aankrijgt..

4. Hester

Hester Niet meer actief

Ik doe mijn kids elke avond in bad!
    Vinden ze heerlijk en hoort er echt bij, is een moment van rust en dan neem ik even de dag door (met de oudste dan).

Hier zie ik reacties: "Is dat niet zwaar elke avond? Doe je dat dan alleen?" Mijn man is niet voor 19:30 uur thuis dus ik doe dit ook altijd alleen. Net als het om 18:00 uur ophalen van crèche en school en eten met ze. Dát vind ik wel stress-volle momenten van de avond, maar het badderen is juist pure ontspanning.

En daarna die frisse kindjes in hun pyjama, nog even knuffelen, boekje lezen en naar bed - heerlijk.

5. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Om de dag in bad vind ik meer dan genoeg, waar wordt een baby nou vies van?? En voor het huidje is dat ook niet goed, heb gemerkt dat ze al zo'n gevoelig huidje heeft..

Deel Deze Pagina