Hallo meiden, Heb even een vraagje, ons kleine meiske geeft inmiddels goed aan als ze een poepje moet doen. Vandaar dat ik haar dan op een potje wil laten zitten. Maar wat is nu het allerkleinste potje dat jullie kennen? Ze heeft qua billen maat 74 ongeveer Thnx voor de antwoorden & Grtz.
Ik heb een potje van Kruidvat, waar je het binnenpotje eruit kunt halen (om af te spoelen), en er zit ook een soort rugleuning eraan. Billen van mijn kinderen passen hier echt niet meer op (hij is veel smaller als prenatalpotje bijv). Ik heb geen idee waar jullie wonen, maar die mag je hier gratis komen ophalen (staat voor sier op zolder )
Hai Adi, Das vlgs mij beetje ver, maar ik houd de kruitvat in de gaten! Iemand ervaring met het beaba potje?! Grtz!
Hier gingen ze met 18 mnd op het potje, maar gewoon op een potje van de hema en van Van Asten. Zoonlief is een heel klein en zeer smal ventje en past qua bilomvang nog in maat 56 zonder luier (hij draagt onderbroeken maat 50/56 die voor met luier bedoelt zijn). Maar hij zat prima op de potjes, past jouw dochter er niet op dan?
Ze zakt erin Met kleertjes en luier blijft ze nog wel hangen op t potje, maar met alles uit zakt ze ertussen met haar billen... En dan staat ze dus weer op, want dat wil ze niet...
Deze gaan we binnenkort ophalen! Fisher-Price koninklijk potje & krukje? Bestel nu bij wehkamp.nl Ik laat het resultaat nog wel ff weten hier ! Hij is iig MOOI! hahaha, nou ja misschien vindt zij hem wel heel erg mooi !
Ze zakt hier inderdaad niet in , Alleen kan ze nog niet helemaal achterop gaan zitten met dr korte beentjes! Maar dat zal vanzelf beter worden... Ze hoeft ook nog niet zindelijk te worden, maar wilde wel af en toe voor de leuk oefenen met t potje na het eten... Maar is goeie koop! Zet alleen t muziekje nog niet aan, ben bang dat ze zich kapot schrikt... Mag wat mij betreft n slotje op. Grtz.