Nooit zin

Discussie in 'De lounge' gestart door dds, 20 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Dag lieve dames!

Ik ben gezegend met een man die mij graag "verwent". Niets is hem te gek:thumup:
    Ik kom bijna altijd klaar, soms wel 2 keer maar toch heb ik (vooraf) nooit zin.

Het is een schatje en verdient een vrouw die ook graag van sex houdt, maar heel eerlijk.....ik houd er niet van:|
    Ik heb ooit gelezen dat je sex moet hebben om er zin in de krijgen, dus doen we het regelmatig (2 x per week) maar er verandert niks aan mijn libido.
    Ik slik geen pil!

Is het een kwestie van accepteren en zo doorgaan of hebben jullie nog tips voor mij?

2. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ohw Hmm wat vervelend! Ik ben juist dol op seks en helemaal nu zonder de pil :roflmao: Ik wilde dat dus als eerste tip geven maar je slikt niks. Heb je helemaal geen hormonale anticonceptie?

Ik denk dat je wat dat betreft al goed bezig bent in elk geval zin maken! Vind je het wel leuk als je eenmaal bezig bent?

Wat maakt dat je er niet ech iets aan vindt? Weet je dat?

3. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Maar ik neem aan dat als je 2 keer komt je wel zin krijgt als je eenmaal bezig bent?
    Ik moet me er soms ook even toe zetten, maar eenmaal bezig komt de zin vanzelf.

Hopsatee vindt dit leuk.
  4. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Wij gebruiken de condoom, zijn meer dan 20 jaar bij elkaar en hebben 2 kinderen.
    Het wordt pas leuk als ik geil ben. Maar van "oorsprong" ben ik dat dus nooit (behalve tijdens de eerste zwangerschap :p)

Hopsatee vindt dit leuk.
  5. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Dit dus. Ik moet me er altijd toe zetten en zou het graag anders willen zien.
    Als hij geen initiatief zou nemen, denk ik dat we jarenlang geen sex zouden hebben....!.....

Biny, Mamavanvier95 en Hopsatee vinden dit leuk.
  6. Hopsatee

Dat is wel lastig inderdaad want volgens mij is dat wel iets hotmomaals toch? Ik denk dat je er wat dat betreft al alles verder aan doet. Misschien nog meer ruimte maken om elkaar in de mood te brengen? Beetje spannende appjes, uiteten gaan en laten weten dat je leuke lingerie aan hebt? Samen fantaseren over spannende plekken (en die doen?) massage?

7. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.175
    113
    Niks mis mee toch? Het is net als het huishouden.. :roflmao:

Leeuwtje83, Jessi79, Triangel en 15 anderen vinden dit leuk.
  8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik ken het wel. Ik zet me dr vaak ook toe, behalve de eerste 12 weken van mn zwangerschap, toen was ik niet te houden hahaha :D

Maar geen tips dus. Hier is het wel beter nu ik gestopt ben met de pil. Maar die slik jij niet, dus dat is een tip van niks..

Ik weet het niet. Sorry!

Hopsatee vindt dit leuk.
  9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.675
    5.710
    113
    Ik heb precies het zelfde. Moet echt opstarten dan vind ik het ook fijn. Is al jaren zo dus wij laten het lekker. Soms wel wat gemopper van zijn kant dat wel. Wij zijn nu bijna een jaar bezig voor de 2de en nu is het helaas een beetje moeten geworden, ook niet alles.

10. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Precies dit dus. Ik ben sinds 3 maanden gestopt met de pil en het libido is enorm hoog hier. Af en toe een beetje te hoog en word ik gek van mijzelf :roflmao: Mijn man vind het niet erg trouwens ;)

Maar @dds geniet je er wel van als jullie seks hebben of voelt het dan meer als een ''moetje''?

Hopsatee vindt dit leuk.
  11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Daar dacht ik ook als eerste aan. Misschien wat extra spanning erin gooien? Onder andere bovengenoemde opties.

Ik herken het verder niet, dus verder heb ik geen tips eigenlijk. Ons libido is sowieso vrij hoog, allen is mijn man maar 2 dagen per twee weken thuis :D

12. Hopsatee

Haha ben jij mij? Ik ook 3 maanden! Ik vind mijn man ook ineens helemaal mega aantrekkelijk weer :roflmao:

Debaky vindt dit leuk.
  13. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.832
    2.255
    113
    Wahahaha. Nou, als je een keer in de mood bent en de vaat is weg... Je bent welkom hoor.... Hahaha

Ts, vervelend! Ik heb vaak genoeg zin, maar moet me er ook wel eens toe zetten. Zeker als ik dan net in slaap val en mn man aanstalten maakt.... Maar meestal ben ik snel wakker :')

Lies1611 vindt dit leuk.
  14. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hahahah hou op schei uit. Ik word in de ochtend wakker en denk alleen '' Waaaar is mijn vent '' :roflmao::roflmao::roflmao: Ik ben er van te voren voor gewaarschuwd maar ik dacht dat het wel zou mee vallen maar het klopt als een bus, heb de hele dag zin :roflmao::roflmao::roflmao:

Heb nog net geen rode kamertje gemaakt a la Fifty Shades of Grey :roflmao::roflmao::roflmao:

Hopsatee vindt dit leuk.
  15. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113

16. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.046
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    Toevallig stond er van de week een artikel op de Telegraaf. De gemiddelde NLer doet het 3x per maand en vind de kwaliteit belangrijker dan de kwantiteit.

Ik heb ook niet altijd zin hoor, maar dat is wel verbeterd toen ik stopte met de pil (nu een spiraaltje). In de zomer heb ik ook altijd meer zin als in de winter :) Het lijkt ook wel sinds dat we echt uit de baby's zijn, we minder moe zijn en het er dus weer iets vaker van komt.

Hopsatee vindt dit leuk.
  17. Janna

Janna Fanatiek lid

Heb je er wel plezier in als jullie eenmaal bezig zijn? Of als je klaargekomen bent?

18. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

@dds hier hetzelfde! Als we eenmaal bezig zijn, prima... maar moet me er wel vaak echt toe zetten! Ik wil ook niet geforceerd massages gaan doen ofzo, voelt voor mij niet oprecht.

In zo’n topic lezen dat het bij anderen niet te houden is werkt niet mee overigens:cool:

Triangel, marb en Bioluun vinden dit leuk.
  19. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Op dit moment komt mijn man echt niets tekort. Als ik zwanger ben halen we het landelijk gemiddelde grandioos omhoog. :D Maar in de gewone situatie herken ik wel wat ts schrijft. Als we eenmaal bezig zijn is het altijd fijn en we zijn ook altijd helemaal tevreden naderhand maar ik moet me er ook vaak toe zetten. Wat wel helpt is om van tevoren wel eerst een leuke avond te hebben. Etentje, wijntje erbij. Gewoon eens aandacht voor elkaar en lekker ontspannen. Mijn man heeft een vrij hoog libido en die kan na een saaie avond bankhangen of werken gewoon bij me in bed kruipen en dan ook nog eens seks willen. Terwijl we de hele avond amper een woord hebben gewisseld. Dat hoeft dus van mij niet. Wij komen dus (buiten de zwangerschappen om) ook dichter in de buurt bij drie keer per maand dan bij twee keer in de week maar als het dan een hele fijne avond is geweest met een lekkere afsluiting is dat toch prima? Dus ts, probeer in de mood te komen met een fijne avond met zijn tweeën en met het idee dat heb het toch heel fijn gaat vinden als je eenmaal begonnen bent. Achteraf denk ik altijd: waarom doen we dit niet vaker?;)

20. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben:)

Ja, de zin komt wel als we bezig zijn. Ik ben sowieso geen knuffelig, friemel, kus- kus meisje.

Deel Deze Pagina