hoe vaak gaan jullie naar een binnenspeeltuin?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door tuc, 1 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trulyhappy

trulyhappy Bekend lid

1 jun 2013
    540
    304
    63
    Onze dochter is nu bijna 2 1/2 jaar en ik denk dat we daar nu zo'n keer of 5 geweest zijn .....

2. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Nog maar 1x geweest, toen ze 1 jaar was, enkel het ballenbad had ze toen iets aan.

Als het minder goed weer is wil ik er wel meer naartoe, lijkt me leuk voor haar

3. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

1 x in de paar maanden :)

4. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    Maximaal 1 keer per jaar naar die hier in de buurt. Dat is dan meestal als er neefjes en nichtjes logeren ofzo. Of een keer met mijn vriendinnen met hun kinderen, maar we gaan dan liever weg als het droog is en dan naar een natuurgebied hier dichtbij.
    Wel gaan we elk jaar 2 of 3 keer naar een vakantiepark waar mijn oma en moeder 2 of 3 keer per jaar op vakantie gaan. Daar is ook een binnenspeeltuin bij en dan ga ik er altijd een middagje heen met de kinderen.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Scherpenberg toevallig? Of hebben ze zoiets in jouw woonplaats ook?

Wij gaan naar naar een balorig of balleland, heel soms met een vriendinnetje van de oudste in de vakantie. Wij gaan, als we al gaan, naar de Scherpenberg, daar kan je ook buiten spelen. In de zomer gaan we er een stuk of 4-5 keer naartoe. Jongste vindt de paarden daar ook geweldig ;)

Oh en als we naar een vakantiepark gaan gaan ze er ook wel naartoe als die een binnenspeeltuin hebben.

6. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.231
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ben er pas 1 keer geweest, toen was ze pas 10 maanden, haha. Ze vond het wel leuk hoor, daar niet van. Ze slaapt nog steeds 2x, en vooral in de ochtend goed. Ik ben bang dat het in de middag zo druk is, daarom ben ik verder nog niet geweest. Als ze op 1 slaapje zit, dan is het makkelijker. Ze is zo graag buiten, dat is voor nu al leuk genoeg voor d'r :D

7. tuc

tuc Niet meer actief

Oo ja die is ook superleuk, daar komen wij ook graag, maar bij ons ook 1 met buitenspeeltuin maar dan een stuk kleiner

8. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

2-3x per jaar.

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Even aangepast, we gaan dus nooit naar balleland of balorig ;) (er stond 2x naar)

10. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Onze zoon gaat 1 of 2 keer per maand. Meestal met opa en oma, soms met ons. Toevallig zijn we vandaag geweest, was helaas mega druk...

11. tuc

tuc Niet meer actief

Maar ballenland vind ik ook echt een vreselijke tent...vooral dat stuk chagerijn wat de baas is daar.
    Hier hebben we monkeytown...airco in de zomer, nieuwere toestellen e.d. dat is echt een verademing na ballenland (ballentent noemen wij hem altijd:p) en sinds een poosje dus ook een buitenspeeltuin.

12. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    1xpw ofzo. Hebben abbo en het is voor haar motoriek erg goed om te oefenen met klimmen en klauteren.

13. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Toen mijn dochter nog niet op school zat gingen we 1x per maand tijdens het peuteruurtje ongeveer. Nu sinds school niet keer geweest. Het is niet iets wat we in het weekend willen doen.

Nu na school alleen buitenspeeltuinen met veel zand en water. Ik vind de binnenspeeltuinen echt vreselijk zelf, dus probeer het te mijden.

14. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    1x geweest

15. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Als we op een vakantiepark zijn waar ze zo'n binnenspeeltuin hebben, gaan we bijna elke dag wel even. Maar die zal ik niet meetellen.
    Als we gewoon thuis zijn misschien 1-2 keer per jaar. Ik vind het duur en eigenlijk alleen leuk als je met meerdere kinderen (en moeders :D) gaat.

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

2 of 3 keer per jaar, in de vakanties in de herfst/winter. Verder niet. Ik vind het echt een verschrikking en niet zo heel goedkoop ook.

17. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    geen idee, ik denk 4x per jaar. Mijn zoon gaat 4x p/w naar school en in het weekend ga ik niet elke week naar zo'n ballenbak maar doen vaak ook andere dingen.
    Als mijn dochter ouder is zal ik denk ik wel vaker gaan want mijn zoon vind het heel leuk, maar alleen met 2 kleintjes vind ik echt geen doen.

18. Regina88

Regina88 Niet meer actief

1x geweest en ik heb nog niet de behoefte gevoeld om dat over te doen. Zoon gelukkig ook niet.

19. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Onze meiden vinden het super. Ik vind het maar een somber hok:).
    Maar ik ga zeker elke vakantie met hen naar een grote speeltuin. Omdat ik alleen een fiets heb, hebben we de keuze uit één binnenspeeltuin. Daar komen we dus meestal in de herfst- kerst- en voorjaarsvakantie. Afhankelijk van het weer. Bij mooi weer gaan we natuurlijk naar een buitenspeeltuin. 1-2 keer per jaar kom ik er met vriendinnen.

20. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    1x geweest. Ik vind het vreselijk, kids geweldig. Moet wel lang erg slecht weer zijn, wil ik nog een keer gaan.

Deel Deze Pagina