hoe vaak gaan jullie naar een binnenspeeltuin?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door tuc, 1 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    6x per jaar, maar voornl s winters

2. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.384
    867
    113
    2x per jaar denk ik.

3. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Hier inde buurt een leuke speeltuin, we hebben een abonnement. Gaan ong 1x per maand.

4. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Heel wisselend, net hoe het uitkomt, soms 2x per maand en soms 2 of 3 maanden niet. Ga er alleen met vriendinnen en kinderen heen, alleen met m'n zoontje vind ik saai. :p

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.184
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    1x per jaar.
    Ik vind het vreselijk en de oudste kinderen zijn te groot en de jongste weet niet beter.
    Gaan liever naar het strand bos etc en anders het zwembad.

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

In de herfst/winter ga ik gemiddeld 1x per maand denk ik. In de lente en zomer ga ik er niet heen. Ik doe mijn dochter net zoveel plezier met een boswandeling of naar een grotere speeltuin of kinderboerderij te gaan.

7. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.445
    1.129
    113
    1x per kwartaal, wel alleen op peuter ochtenden als het rustig is.

8. tuc

tuc Niet meer actief

Ik ben overigens wel benieuwd waar al die mensen wonen die liever buiten zijn...want dat geldt voor mij ook hoor, maar voor mn gevoel is het sinds afgelopen zomer nog geen week droog geweest...het is hier een en al regen.

9. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Een buitenspeeltuin of kinderboerderij vind ik fijner, maar toevallig ben ik gisteren nog bij MonkeyTown geweest. Mijn dochter vond het geweldig :) Ik ben nu 3 of 4 keer met haar geweest. Vooral met deze regenachtige dagen vind ik het een leuk en gezellig uitje.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

3/4 keer per jaar denk ik.

11. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Bij Alphen aan den Rijn in de buurt. Idd vaak regen, maar zelden de hele dag. Mijn dochter vindt de speeltuin bij ons achter nog steeds geweldig, die ene glijbaan en schommel :D En sinds ze los loopt, wil ze alleen maar lopen lopen lopen. Zijn natuurlijk dan altijd dicht bij huis, dus evt zo weer thuis als t gaat regenen. Niet dat zij regen erg vindt, maar ik ben dan liever binnen, haha.

12. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Incidenteel.... Persoonlijk vind ik dat het een beetje iets speciaals moet blijven. Met mooi weer kom ik er nooit. Ga dan liever naar een kinderboerderij of grotere speeltuin buiten.
    Daarbij komt dat ik het ook wel prijzig vind. Je kunt gratis ook heel veel leuke dingen met je kinderen doen.

13. tuc

tuc Niet meer actief

Nee maar ik zit met schoolgaande kinderen wel aan bepaalde tijden vast. Ik kan mij serieus geen wo of vr middag herinneren dat het droog was.

14. maviju

maviju Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.080
    128
    63
    1x per maand gemiddeld.

15. Frisbie

Frisbie Bekend lid

3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    In de winter 1x per maand gok ik, hele zomer niet. Al moet ik zeggen dat ik vandaag wel geweest ben met alle regen. Maar in principe spelen de kids eigenlijk altijd buiten.

Vind het met dit regenachtige weer wel heel leuk voor ze, gewoon even lekker bewegen.

16. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    1x per jaar maximaal, ik heb er echt een hekel aan.

17. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.912
    113
    Vrouw
    4x in het jaar denk ik.
    Ik vind het ook vrij prijzig en druk in het weekend. Op mijn vrije dag is ie gesloten, dus kunnen we sowieso nooit. Man gaat weleens op zijn vrije dag, dan is het lekker rustig. In het weekend gaan we eigenlijk alleen als man en ik een offday/kater oid hebben, zodat de oudste zichzelf een hele tijd kan vermaken.

18. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik zelf met kinderen zelden; hooguit met een kinderfeestje. Maar kinderen gaan bijna iedere keer wanneer naar papa gaan (1 middag per 3 a 4 weken), dus ik kom er op die manier ook mooi onderuit :D

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Klopt, maar voor ons wel lekker dichtbij natuurlijk ;). Jullie monkeytown ziet er goed uit!

20. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

#60 MMarianne, 1 jul 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 jul 2016

Zal niet zeggen dat het hier zomer is maar vergeleken met elders beduidend beter weer, stuk droger in ieder geval :p ...na school kan er gewoon buiten gespeeld worden, behalve vandaag ;)
    Nou hoeven wij ook niet persee elke dag wat buitenshuis te ondernemen, wordt wel veel in de tuin gespeeld.

Deel Deze Pagina