Heel wisselend, net hoe het uitkomt, soms 2x per maand en soms 2 of 3 maanden niet. Ga er alleen met vriendinnen en kinderen heen, alleen met m'n zoontje vind ik saai.
1x per jaar. Ik vind het vreselijk en de oudste kinderen zijn te groot en de jongste weet niet beter. Gaan liever naar het strand bos etc en anders het zwembad.
In de herfst/winter ga ik gemiddeld 1x per maand denk ik. In de lente en zomer ga ik er niet heen. Ik doe mijn dochter net zoveel plezier met een boswandeling of naar een grotere speeltuin of kinderboerderij te gaan.
Ik ben overigens wel benieuwd waar al die mensen wonen die liever buiten zijn...want dat geldt voor mij ook hoor, maar voor mn gevoel is het sinds afgelopen zomer nog geen week droog geweest...het is hier een en al regen.
Een buitenspeeltuin of kinderboerderij vind ik fijner, maar toevallig ben ik gisteren nog bij MonkeyTown geweest. Mijn dochter vond het geweldig Ik ben nu 3 of 4 keer met haar geweest. Vooral met deze regenachtige dagen vind ik het een leuk en gezellig uitje.
Bij Alphen aan den Rijn in de buurt. Idd vaak regen, maar zelden de hele dag. Mijn dochter vindt de speeltuin bij ons achter nog steeds geweldig, die ene glijbaan en schommel En sinds ze los loopt, wil ze alleen maar lopen lopen lopen. Zijn natuurlijk dan altijd dicht bij huis, dus evt zo weer thuis als t gaat regenen. Niet dat zij regen erg vindt, maar ik ben dan liever binnen, haha.
Incidenteel.... Persoonlijk vind ik dat het een beetje iets speciaals moet blijven. Met mooi weer kom ik er nooit. Ga dan liever naar een kinderboerderij of grotere speeltuin buiten. Daarbij komt dat ik het ook wel prijzig vind. Je kunt gratis ook heel veel leuke dingen met je kinderen doen.
Nee maar ik zit met schoolgaande kinderen wel aan bepaalde tijden vast. Ik kan mij serieus geen wo of vr middag herinneren dat het droog was.
In de winter 1x per maand gok ik, hele zomer niet. Al moet ik zeggen dat ik vandaag wel geweest ben met alle regen. Maar in principe spelen de kids eigenlijk altijd buiten. Vind het met dit regenachtige weer wel heel leuk voor ze, gewoon even lekker bewegen.
4x in het jaar denk ik. Ik vind het ook vrij prijzig en druk in het weekend. Op mijn vrije dag is ie gesloten, dus kunnen we sowieso nooit. Man gaat weleens op zijn vrije dag, dan is het lekker rustig. In het weekend gaan we eigenlijk alleen als man en ik een offday/kater oid hebben, zodat de oudste zichzelf een hele tijd kan vermaken.
Ik zelf met kinderen zelden; hooguit met een kinderfeestje. Maar kinderen gaan bijna iedere keer wanneer naar papa gaan (1 middag per 3 a 4 weken), dus ik kom er op die manier ook mooi onderuit
Zal niet zeggen dat het hier zomer is maar vergeleken met elders beduidend beter weer, stuk droger in ieder geval ...na school kan er gewoon buiten gespeeld worden, behalve vandaag Nou hoeven wij ook niet persee elke dag wat buitenshuis te ondernemen, wordt wel veel in de tuin gespeeld.