Ja snap ik..dichtbij is idd makkelijk. Maar mocht je eens een andere willen bekijken, dan is die van ons zeker de moeite waard (Even zeggen wanneer, dan kom ik stiekem kijken)
Er is hier in de buurt 1 hele mooie en vooral schone want over het algemeen vind ik binnen speeltuinen ontzettend vies. Maar bij deze zijn ze altijd alles aan het poetsen, vloer en toilet worden continu bijgehouden. Hier gaan we in de winter ongeveer 1 keer per maand heen. Soms wat vaker. In de zomer zelden of het moet toevallig zo zijn dat het schijtweer is zoals nu.. Kinderfeestjes houden we er ook
Er zit er hier een aan de overkant (monkeytown). Ben er nu ong 8 keer geweest denk ik. Als ik vrij ben en het regent ga ik of zwemmen of naar monkeytown. Als het droog is buiten naar speeltuintjes.
Ik geloof zo'n 1x per 2 á 3 maanden, ik wil wel wat vaker gaan maar dat komt er vaak niet echt van. Maar dit is voor hier ook prima. Ik vind het wel beter dan de buitenspeeltuinen, meer te doen en minder vies dan buiten (zover je het althans kan zien dan). Kan hem ook meer z'n gang laten gaan daar.
Ik ben nog nooit in een binnenspeeltuin geweest. Het lijkt me echt verschrikkelijk! We hebben we een abbo op de dierentuin (burgers zoo), daar wonen we heel vlakbij. Dus bij slecht weer gaan we daar wel eens heen, omdat er veel binnen-faciliteiten zijn.
Wanneer we er zin in hebben. Vaak als het een regenachtige dag is en we willen wat gaan doen met z'n allen en we kunnen niks beters bedenken. Ballorig of monkey town meestal; maar soms ook een holle bolle boom of een andere binnenspeeltuin. Toevallig waren we de afgelopen week in Center Parcs; even een midweekje weg - en daar zijn we dus ook zo'n 3x in de binnenspeeltuin geweest met onze peuter. Het staat ervoor, dus waarom niet. Het was slecht weer helaas, maar dan vermaak je je toch prima. Wij tenminste wel. Als ik er echt een aantal aan moet hangen denk ik gemiddeld zo'n 1x per maand. Maar dan tel ik dus ook de midweek deze week mee; en de zomermaanden dus eigenlijk vrijwel nooit omdat we dan liever buitenactiviteiten doen (buitenspeeltuinen, dierentuinen, bos, strand, pretparken etc.).
We gaan zelf een paar keer per jaar, wel vaak met vrienden. Daarnaast gaan de kinderen met kinderfeestjes vaak naar ballorig, monkeytown, Hullies (ligt in Uden, erg gaaf!), dus ze gaan bijna wel maandelijks
Wat leuk! Ik ga ook altijd naar Scherpenberg. Vind het daar knusser en kleinschaliger dan de balleland. Dat vind ik zo'n ongezellige loods. Volgende week ga ik voor het eerst met een vriendin en kids kijken bij monkey town want daar hoor ik ook goede verhalen over. Ik ga met mijn zoontje ongeveer 1 a 2 keer per maand. Hij vind het helemaal leuk. Ik ga wel altijd tijdens de peuterochtend want dan is het lekker rustig.
Gemiddeld 1 keer per 2 maanden denk ik? En als we naar Landal ofzo zijn en ze hebben daar ook zoiets dan zijn we er elke dag wel even, dochter is er gek op
Niet vaak, ik hou dr niet zo van , denk 2 keer er jaar. Mijn vader neemt ze wel vaak mee daar heen als ze daar logeren
Ik gok 4x per jaar. Meestal met vrienden. Ik vind het eigenlijk veel te duur om zelf heen te gaan, omdat je er ook altijd nog wat moet bestellen.
Ik loop geregeld met mijn dochter in de regen 😅. Absoluut mijn ding niet maar zij vindt het geweldig, ze kan dan alleen maar lachen. Maar het is hier ook redelijk vaak droog hoor. Woon in het oosten van het land, vaak trekken de buien net langs ons heen.
Ergens tussen de 5 a 14 x per jaar . Nu ze naar school gaan zal het eerder richting 5 x gaan . Voor school ging ik regelmatig peutertijden voor 2,50 ochtendje spelen en dan rustig 2/3 x per maand , koppie koffie en hoppa. Naar verschillende overigens, 1 met ook hele grote buitenruimte of naar kleinere alleen binnen. Voor kerst vragen we van de grote altijd een 10 rittenkaart aan opa en oma. Volwassene is 2 euro en kids kunnen dus beide 5x gratis naar binnen. Financieel dan ook leuk.
Nou wij ook...worden een keer of 4 per dag nat van heen en weer naar school.lopen, dus dan hoeft het later ook niet nog eens voor de lol