Hij gaat bijna wekelijks met opa en oma muv mooi weer. Met rot weer gaan we ook regelmatig op mijn vrije donderdagen. En soms in het weekend met slecht weer. Ik denk dus gemiddeld genomen over het het jaar zo'n 2/3x per maand
Ik woon op 10 minuten loopafstand van een balorig. Maar ik ga max 2 keer per jaar. Druk, benauwd, lawaaierig en ook niet goedkoop ook. Soms zou ik wel vaker willen gaan omdat de kinderen het zo leuk vinden. Maar toch doe ik dat dan niet.
Voorheen zeker 1x per maand maar ben nu voor het laatst geweest dat ik 28 weken zwanger was. M'n dochter had toen ineens een fase waar ze niks durfde en ik overal mee moest daar en dat gaat nu gewoon niet. Als ik volgende week nog niet ben bevallen dan ga ik misschien met d'r naar de speeltuin en neem ik m'n man mee xD. Ik ga overigens altijd doordeweeks buiten de vakanties om. Dan is het heerlijk rustig onder schooltijd.
In de afgelopen 8 maanden zijn we 3x geweest. Niet veel dus maargoed, onze zoon ver maakt zich ook prima zonder.
Dit jaar 1 keertje geweest.. vorig jaar ook 1 keertje Geen idee of we in het najaar of de winterperiode nog eens gaan, dat zie ik tegen die tijd wel weer.
Ik denk 3 keer per jaar of zo... Ik vind het echt duur , voordat wij met zijn vijven binnen zijn en dan nog hapjes/drankjes erbij, dan zijn we al snel 50 euro of meer kwijt voor een middagje ...
Wij wonen in 't Westen en hier ook best wat regendagen gehad maar het knapt hier doorgaans weer op in de middag. Gisteren was het hier gewoon warm en werkelijk de hele dag buiten geweest. Ook op regendagen rijden wij gerust naar het bos om te wandelen of uitwaaien aan het strand. Kaplaarzen en regenjasje aan en gaan. Als het heel slecht weer is gaan we soms naar het zwembad maar ook de Ikea of Intratuin is hier altijd een uitje of de Vogelkelder in Den haag. En wat voorgangers ook al zeggen is dat ik de binnenspeeltuin veel te prijzig vind. 6 euro entree vanaf 2 jaar. Vind ik het echt niet waard.
In de Winter/Herfst best wel vaak maar dan vaak in de peuterochtenden! Noël vind het leuk en ik ook! in de Zomer alleen als het echt regent de hele dag! vorige week had ik vrij de hele week en zijn we 1 dag naar monkey town gegaan toen het zo slecht weer was! verder wel 1 of 2 x in de maand en in de winter/herfst maanden wat meer
2 à 3 x per jaar, waarvan 1 x meestal bij een vakantiepark. Wij hadden eerst een abonnement op de dierentuin waar een groot overdekt klimpark was (Ouwehands), dat vond ik al een stuk leuker dan zo'n Monkeytown of Ballorig. Daarna hebben we een museumkaart genomen, zoveel leuke musea te bezoeken die overdekt zijn met slecht weer. Verder gaan we regelmatig naar een zwembad in het weekend en spelen ze veel buiten, mis zo'n binnenspeeltuin niet echt, ga er alleen heen met studiedagen, zodat het rustig is en na 2 à 2,5 uur vertrek ik weer. De kinderen vinden het wel heel leuk, ik vind er zelf niets aan.
Ik schat 6/8 keer per jaar. Eigenlijk te weinig want het is goed voor zijn zelfvertrouwen. Hij durft niet zoveel
Nu ze beide op school zitten minder dan vroeger (toem bijna wekelijks peuterochtend) de binnenspeeltuin zit op nog geen 5 loopminuten van ons huis. Ik denk nu hooguit 6x per jaar
1 à 2 keer per jaar. Mijn dochter speelt op een regenachtige dag gewoon binnen (alleen of met een vriendje/vriendin). Ik woon in Brabant en het is deze week best goed weer geweest (als je even vergeet dat het zomer is). Als we een weekje naar Landal ofzo gaan, gaan we wel elke dag even naar de binnenspeeltuin van het park.
soms ... ik heb een 10 ritten kaart vorig jaar gekocht en daar heb ik geloof ik nog 4 ritten van over nu. De buitenspeeltuin moet ik nog eens naartoe met haar ...
Bijna iedere week. We komen er nu net van terug Er zitten er twee hier in de buurt en we hebben bij allebei een abonnement.
Met slecht weer geregeld op woensdagmiddag. We hebben abbo net als het groot gedeelte van de school en de jongens vinden het fijner om daar af te spreken dan thuis. Als het regent kun je thuis immers minder fysiek losgaan dan in een apenkooi. Met mooi weer eigenlijk nooit, dan spelen ze altijd buiten.
Zo min mogelijk. Ik vind het er vreselijk. Onze kinderen komen er toch wel regelmatig, met kinderfeestjes en opa neemt ze er ook nog wel eens mee naar toe.
Eigenlijk nooit. Dichtsbijzijnde is 20 minuten met auto en ik heb geen rijbewijs. Bovendien heb ik er een gruwrlijke hekel aan en vermaakt dochter zich wel op andere manieren. Denk dat dochter van 4 er 2 keer is geweest.