hoe vaak gaan jullie naar een binnenspeeltuin?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door tuc, 1 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Hij gaat bijna wekelijks met opa en oma muv mooi weer. Met rot weer gaan we ook regelmatig op mijn vrije donderdagen. En soms in het weekend met slecht weer.
    Ik denk dus gemiddeld genomen over het het jaar zo'n 2/3x per maand

2. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik woon op 10 minuten loopafstand van een balorig. Maar ik ga max 2 keer per jaar. Druk, benauwd, lawaaierig en ook niet goedkoop ook. Soms zou ik wel vaker willen gaan omdat de kinderen het zo leuk vinden. Maar toch doe ik dat dan niet.

3. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Voorheen zeker 1x per maand maar ben nu voor het laatst geweest dat ik 28 weken zwanger was. M'n dochter had toen ineens een fase waar ze niks durfde en ik overal mee moest daar en dat gaat nu gewoon niet.

Als ik volgende week nog niet ben bevallen dan ga ik misschien met d'r naar de speeltuin en neem ik m'n man mee xD.

Ik ga overigens altijd doordeweeks buiten de vakanties om. Dan is het heerlijk rustig onder schooltijd.

4. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    In de afgelopen 8 maanden zijn we 3x geweest. Niet veel dus maargoed, onze zoon ver maakt zich ook prima zonder.

5. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
    Dit jaar 1 keertje geweest.. vorig jaar ook 1 keertje :)
    Geen idee of we in het najaar of de winterperiode nog eens gaan, dat zie ik tegen die tijd wel weer.

6. Tooto

Tooto Niet meer actief

Minimaal 1x per maand, dochter vind t super leuk.. Vooral de peuterochtendjes!

7. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik denk 3 keer per jaar of zo...
    Ik vind het echt duur :), voordat wij met zijn vijven binnen zijn en dan nog hapjes/drankjes erbij, dan zijn we al snel 50 euro of meer kwijt voor een middagje :$...

8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad

Wij wonen in 't Westen en hier ook best wat regendagen gehad maar het knapt hier doorgaans weer op in de middag.
    Gisteren was het hier gewoon warm en werkelijk de hele dag buiten geweest.
    Ook op regendagen rijden wij gerust naar het bos om te wandelen of uitwaaien aan het strand.
    Kaplaarzen en regenjasje aan en gaan.
    Als het heel slecht weer is gaan we soms naar het zwembad maar ook de Ikea of Intratuin is hier altijd een uitje of de Vogelkelder in Den haag.
    En wat voorgangers ook al zeggen is dat ik de binnenspeeltuin veel te prijzig vind.
    6 euro entree vanaf 2 jaar. Vind ik het echt niet waard.

9. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    In de Winter/Herfst best wel vaak maar dan vaak in de peuterochtenden! Noël vind het leuk en ik ook! in de Zomer alleen als het echt regent de hele dag! vorige week had ik vrij de hele week en zijn we 1 dag naar monkey town gegaan toen het zo slecht weer was! verder wel 1 of 2 x in de maand en in de winter/herfst maanden wat meer

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    2 à 3 x per jaar, waarvan 1 x meestal bij een vakantiepark.

Wij hadden eerst een abonnement op de dierentuin waar een groot overdekt klimpark was (Ouwehands), dat vond ik al een stuk leuker dan zo'n Monkeytown of Ballorig.
    Daarna hebben we een museumkaart genomen, zoveel leuke musea te bezoeken die overdekt zijn met slecht weer. Verder gaan we regelmatig naar een zwembad in het weekend en spelen ze veel buiten, mis zo'n binnenspeeltuin niet echt, ga er alleen heen met studiedagen, zodat het rustig is en na 2 à 2,5 uur vertrek ik weer. De kinderen vinden het wel heel leuk, ik vind er zelf niets aan.

11. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Wij zijn hier nog maar 2x geweest in 3 jaar tijd. Ik vind er niets aan. Veel te druk.

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik schat 6/8 keer per jaar. Eigenlijk te weinig want het is goed voor zijn zelfvertrouwen. Hij durft niet zoveel :)

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Nu ze beide op school zitten minder dan vroeger (toem bijna wekelijks peuterochtend) de binnenspeeltuin zit op nog geen 5 loopminuten van ons huis. Ik denk nu hooguit 6x per jaar

14. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    1 à 2 keer per jaar.

Mijn dochter speelt op een regenachtige dag gewoon binnen (alleen of met een vriendje/vriendin). Ik woon in Brabant en het is deze week best goed weer geweest (als je even vergeet dat het zomer is).

Als we een weekje naar Landal ofzo gaan, gaan we wel elke dag even naar de binnenspeeltuin van het park.

15. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    soms ... ik heb een 10 ritten kaart vorig jaar gekocht en daar heb ik geloof ik nog 4 ritten van over nu.

De buitenspeeltuin moet ik nog eens naartoe met haar ... ;)

16. Manque

Manque Niet meer actief

Bijna iedere week. We komen er nu net van terug :) Er zitten er twee hier in de buurt en we hebben bij allebei een abonnement.

17. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Met slecht weer geregeld op woensdagmiddag. We hebben abbo net als het groot gedeelte van de school en de jongens vinden het fijner om daar af te spreken dan thuis. Als het regent kun je thuis immers minder fysiek losgaan dan in een apenkooi.
    Met mooi weer eigenlijk nooit, dan spelen ze altijd buiten.

18. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Nooit. Dl heeft regenlaarzen en een paraplu voor slecht weer.

19. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Zo min mogelijk. Ik vind het er vreselijk. Onze kinderen komen er toch wel regelmatig, met kinderfeestjes en opa neemt ze er ook nog wel eens mee naar toe.

20. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Eigenlijk nooit. Dichtsbijzijnde is 20 minuten met auto en ik heb geen rijbewijs. Bovendien heb ik er een gruwrlijke hekel aan en vermaakt dochter zich wel op andere manieren. Denk dat dochter van 4 er 2 keer is geweest.

Deel Deze Pagina