hoe vaak gaan jullie naar een binnenspeeltuin?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door tuc, 1 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Tussen de 1 en 6 keer per maand zo'n beetje, afhankelijk van het weer. Beiden kids vinden het geweldig en vooral de jongste kan heel wild en klimmerig zijn- al die kussens zijn dan wel fijn.

2. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik lees hier mensen die 2 keer per week gaan. Heb je dan een abo ofzo? Entree is toch al gauw 5 euro? + verplicht 1 consumptie.
    Ik ben 1 keer geweest (in 1.5 jaar tijd) en mijn zoontje zat in de ballenbak naar andere kindjes te kijken. Thuis hebben we ook een ballenbak alleen de kindje zijn er niet. Vind het dan een dure grap om steeds daar naartoe te gaan terwijl hij daar niets meer heeft dan thuis.

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Nooit, alleen een hele enkele keer als we in een Landal-park zitten en het erbij zit. Maar over het algemeen gaan we dan naar de buitenspeeltuin en slaan we het binnengedeelte over. We vinden het bos, water en een dierentuin leuker!

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Jouw kindje is nog best jong. Ik ging vaak naar peuterochtend (tussen 10 en 12) en dan betaal je 2 euro. Mijn kids waren dan 2,5 tot 4 jaar en dan vermaakte ze zich prima. Nu doen we het vaak in de winter om uit te razen. Ik ben geen type die met kou buiten gaat lopen in het bos laat staan met regen. Maar zeker mijn jongste moet echt zijn energie kwijt. Is de binnenspeeltuin een prima plek voor

5. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Wij gingen op die leeftijd oo
    ook überhaupt nog niet naar zoiets.

Maar vanaf ong 3jaar hebben kinderen meestal onwijs veel lol en kunnen ze zich prima vermaken. Wij betalen per jaar € 35 per kind en kunnen onbeperkt naar een groot speelboerderij hier in de buurt. Zowel binnen als buiten speeltuin, knutselzalen, kinderboerderij, skelterbanen enz. Dat heb ik thuis echt niet 😉

6. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    Zo'n 6 keer per jaar. In de zomermaanden hooguit 1 x, ergens tussen oktober en april wat vaker.

7. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Ik ben er nog nooit geweest. Mijn dochter speelt bijna altijd buiten, behalve met slecht weer. Maar ik heb geen auto, dus dan is het niet zo aantrekkelijk om met slecht weer naar een binnen speeltuin te gaan.
    Hier in de buurt zijn verschillende grote speeltuinen (gratis) dus dat wisselen we af met strand en duin en gewoon thuis buiten spelen.
    En met slecht weer knutselen we graag.

Straks als de jongens groter zijn zal het misschien ook anders zijn kwa energie kwijt raken.

8. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    zo'n 6x per jaar en daar zitten ook de kinderfeestjes van andere kindjes bij in ;)

9. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Hier ook ongeveer 6x per jaar. Hier betaal je 7 euro per kind.

10. Veera

Veera Niet meer actief

Nee ik heb iig geen abbo. Betaal idd 7,- entree, consumptie is niet verplicht maar Koop ik vaak wel
    Ik betaal het gewoon voornamelijk van de kinderbijslag.
    Thuis heb ik geen glijbanen en klimtoestellen

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zo weinig mogelijk. Ik heb er zo'n ongelofelijke hekel aan.
    Mijn man vindt het totaal niet erg, dus eens per maand gaat hij met de kinderen heen en blijf ik thuis. Ikzelf ben nu 2x in balorig geweest.

Mijn kinderen spelen gelukkig het liefst buiten, dus neem ik ze meestal mee naar het bos of park.

12. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    #112 Mango26, 18 jul 2016
    Laatst bewerkt: 18 jul 2016
    1x per jaar is al veel :D
    Ik geloof dat we in zijn leven 2x bij ballorig zijn geweest, 3e keer zou onlangs gebeuren, met het verjaardagsfeestje van een vriendje, maar toen werd hij ziek
    De jongste is er nog nooit geweest

Ik vind het er vreselijk, mijn man zie je er al helemaal niet, dus als ik het doe is het als ik echtechtechtecht niks anders kan verzinnen, en dat is niet vaak ;)
    Gelukkig heb ik echt buitenkinderen en wonen we praktisch midden in het bos, we vermaken ons daar prima

Wij wonen overigens in een appartement, hebben geen tuin (wel honden) dus gaan echt door weer in wind naar buiten.
    Als het veel regent betekent dat gewoon veel wassen, ik doe ze geen groter plezier dan plassenstampen, tot ze zeiknat zijn en nog net niet bibberend vragen om weer naar huis te mogen gaan, en ja, ik stamp ook lekker mee, lol

13. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Elk weekend gaan wij wat leuks doen. Als het slecht weer is gaan wij naar een binnenspeeltuin. Als ik niet hoef te werken ga ik altijd mee, anders gaat papa alleen met de kindjes.

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Wij waren er september voor het laatst... Kinderfeestje van dochterlief :)

15. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.299
    10.268
    113
    Uk is net twee en ben er nog nooit geweest.

Deel Deze Pagina