Hoe vaak gaan jullie naar je oma c.q. opa?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 8 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb zelf nooit opa's en oma's gehad (waren al overleden voordat ik geboren was). Maar mijn vriend had tot vorig jaar nog 2 opa's en oma's. Nu is er aan allebei de kanten eentje overleden inmiddels.

De oma van mijn vriend ga ik 2 à 3 keer in de week langs met Milan (die woont hier in 't dorp) en soms ga ik in 't weekend nog met mijn vriend en Milan langs (1 x in de maand ongeveer).
    De opa woont op een uurtje rijden hiervandaan en daar gaan we ongeveer 1x in de 5 à 6 weken heen. Ik heb geen auto, dus ik kan daar niet in m'n eentje heen, anders zou ik dat denk ik ook wel doen.

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Wij gaan elke weekend naar mijn opa en oma(vader/moeder van mijn ma), mijn andere oma woont in turkije, Nu is ze bij mijn ouders,, maar ze gaat binnenkort weg,, dus daar gaanwe dan heen als we op vakantie gaan naar turkije..

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Had ik ze nog maar!
    In nog geen 10 mnd tijd ben ik ze allebei verloren!
    Mijn oma heeft wel nog de 1e echo gezien, maar 3 dagen erna overleed ze. 9 mnd ervoor overleed mijn opa.

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb nog 1 oma... mijn opa is vorig zomer overleden... eigenlijk ga ik er nooit meer heen *schaam* steeds wil ik er heen maar dan komt er weer wat tussen... we bellen wel zo af en toe om bij te kletsen enzo... maar ze heeft veel mensen om haar heen en haar kinderen en andere kleinkinderen zien haar regelmatig dus ze zit gelukkig niet alleen....

Deel Deze Pagina