Mijn vader woont 500 meter bij ons vandaan. Die zie ik regelmatig. soms 3x in de week en soms 2 weken niet. Is heel verschillend. Mijn schoonouders wonen op 25 minuten met de auto. Daar gaan we bijna nooit heen. Hooguit 1x per jaar en zij komen 2x per jaar onze kant op, als de meisjes jarig zijn. Waarom?? Geen flauw idee. Blijkbaar hebben die geen behoefte aan hun kinderen en kleinkinderen en andersom is dat ook. Mijn man zal nooit eens spontaan zijn moeder bellen en ik ben daar mee gestopt, omdat het altijd van mijn kant kwam.
Mijn ouders spreek ik iedere dag En we zien ze ook meerdere keren per week. Ze passen op de kinderen en verder zijn het korte bezoekjes. Mijn schoonmoeder zien we vrij regelmatig. Mijn schoonvader zien we op het moment alleen met verjaardagen en daarnaast een paar keer per jaar.
Min schoonouders wonen in Azie, dus 1x per jaar. Mijn ouders wonen in Nederland en die zien we ongeveer 1x per 2 maanden. We gaan nu expatten in het Midden Oosten dus ik denk dat we mijn ouders dan misschien 2 of 3 x per jaar zien. Evenals mijn schoonouders. Het wordt nu wel lastig want nu weten we niet precies of we nu eerst naar Nederland moeten gaan of naar Azie.
Ouders (wonen in de dezelfde straat als ons) 1-4 x per week. wisselt maar op dinsdag is oma dag en past ze op dus dan sowieso . Schoonouders meestal 1 x per week, soms 2 x per week en soms 1 x per 2 weken, wonen op klein half uurtje rijden.
Mijn moeder zie ik 2 of 3 x in de week. Vader om de week. Schoonmoeder 1x per maand of minder. Schoonvader 4 x per jaar ofzo..
ouders ongeveer 2x per week. schoonouders nooit. ze wonen naast me maar we hebben er geen contact meer mee. mn man praat heel af en toe met zijn vader buiten maar schoonmoeder is voor mij lucht. nog minder als een vuiltje zeg maar
Ik woon in R'dam en mijn familie in Friesland en daarom zie ik ze niet zo vaak. Keer of 6 per jaar. Schoonouders heb ik niet.
Ouders en schoonouders gemiddeld eens per anderhalve maand. Ze wonen allemaal op gemiddeld 125 km van ons. Mijn moeder komt hier gemiddeld eens per twee weken hier en mijn schoonouders zo eens per anderhalve maand. Ik vond de afstand nooit vervelend, maar nu we een kindje hebben merk ik dat we het toch wel jammer vinden dat de afstand zo groot is. Je kunt elkaar niet makkelijk even opzoeken. Dat is dé reden dat ik binnenkort ga beginnen met rijlessen. Een rijbewijs heb ik nooit gemist maar nu toch wel. Zou het leuk vinden om op mijn vrije dag onze familie op te zoeken. Mijn broer woont helaas ook ver weg (140km).
Mijn ouders wonen ver weg. Dus denk zo`n 2 keer per maand. Schoonouders was elke week soms wel 2 keer. Maar helaas is mijn schoonvader 1,5week geleden overleden. En hij was getrouwd met een nieuwe vrouw. Dus dat zal in de toekomst zeker minder gaan worden.
verschilt! naar mijn schoonouders 1 x in de week omdat ze dan op de kleine passen. en soms in het weekend nog en mijn ouders ook 1 tot 2 keer in de week. verder bel ik echt voor iedere scheet mijn moeder op (man word daar wel eens gek van hihi) maar ben een echt mama´s kindje. wil ook geen vaste dagen om op bezoek te gaan. daar hebben we een te wisselvallig leven voor
Wij wonen allemaal in dezelfde stad en we eten meestal op woensdag bij mijn ouders (die passen die dag ook op ons zoontje) en op zondag eten we bij m'n schoonouders. M'n vriend ziet zijn ouders dan ook nog op dinsdag, want dan passen zij op ons zoontje. Heel regelmatig dus, maar het is dan ook lekker in de buurt
Naar mijn ouders ongeveer eens in de 3 a 4 weken. We bellen wel wekelijks zo'n 40 minuten tot een uur... Houden we elkaar een beetje op de hoogte. Ze wonen 45 minuten verder ( met de auto ). Mijn schoonouders wonen nu op 20 minuten, over een week wonen ze maar 10 minuten ver weg. Die zien we eens in de 1 a 2 weken. Ik zou mijn eigen ouders graag wat meer zien, of in ieder geval mijn schoonouders dan in de frequentie van mijn ouders. Absoluut aardige lui, maar voor mijn gevoel zitten we daar zo vaak . Ik hoop ook dat de frequentie niet nog meer oploopt... Ik ben dol op gezelligheid, maar wat ouders/schoonouders betreft hoef ik ze echt niet overal bovenop.
Mijn schoonouders, heel regelmatig, gewoon hoe het uitkomt. Soms elke week, dan weer een paar weken niet, dan weer 3 keer op 1 week. Heel wisselend dus. Mijn ouders helaas te weinig. 1 x per 2 maand of zo. Ze zijn varend en vaak ver weg...
Mijn vader ongeveer 1x per 3/4 weken op 25 min met de auto Mijn moeder ongeveer 4x per week op 10 min met de auto Mijn schoonvader ongeveer 1x per 2 maanden op 1,5 uur met de auto Mijn schoonmoeder ongeveer 1x per maand op 1,15 uur met de auto Van beide kanten gescheiden, dus qua bezoeken is het anders echt te veel. Mijn schoonmoeder past hier 1x per maand op en verder gaan wij 4x per jaar naar haar toe Schoonvader zien wij alleen met gelegenheden zoals feest, kerst, verjaardag. Mijn vader of hier of ik bij hem. Mijn moeder zie ik heel vaak. Soms elke dag. Nu sowieso meer dan gemiddeld aangezien haar man is overleden en zij een nieuwe knie heeft. De verzorging van haar verdeel ik met mijn broers.
mijn eigen ouders wonen een straat bij ons vandaan die zien wij gemiddelt 3x de week en mijn moeder is mijn collega dus ik zie mijn moeder zowiezo 5 keer per week ongeveer. mijn schoonmoeder hebben we geen contact meer mee. mijn schoonvader rijd in een camper rond dus die zien we alleen wanneer hij in nederland is ik gok z´n 10 tot 15 keer per jaar.
Schoonouders zowieso iedere vrijdag (taxi voor dreumeszwemmen) En vaak op zaterdag - 5 min met de auto Moeder 2 x p. W komt ze hier, samen boodschappen doen of ze past op als ik ga paardrijden - 10 min met de auto
Mijn schoonouders bijna dagelijks, wonen om de hoek en zijn echt schatten van mensen! Mijn moeder 1x in de 1á2 maanden, zij werkt veel. Mijn vader en zijn vriendin ongeveer 3 x per maand, en verder whatsappen mijn vader en ik bijna dagelijks! echt een papa's kindje!
Mijn schoonouders wonen naast ons, we delen eigenlijk zelfs hetzelfde dak (2 onder 1 kap woning). Mijn ouders zie ik 2x per week denk ik, niet heel lang maar ven wat drinken en een praatje maken .