Ik woon 2300 km. van mijn moeder af en ik probeer in ieder geval ieder jaar een keer erheen te gaan. Ik woon op 10 min. afstand van mijn schoonouders en zit daar meerdere keren per week. Oja, mijn man zit nu ook voor werk een half jaar in NL, dus ik probeer in augustus nog even 2,5 weekjes naar NL te komen.
Ik probeer mijn ouders een keer per maand te zien. Ze wonen op ongeveer 100 km afstand. Mijn schouders zie ik eens in de week a twee weken.
Moeder zie ik ongeveer één keer per maand, vader iets minder vaak. Wonen beide op 45-60 min rijden. Schoonouders zien we 1 á 2 keer per week. Die wonen op ongeveer 30 min rijden
helaas geen schoonouders meer 2 jaar geen contact gehad met me ouders nu wel met me vader gelukkig die altijd wel langs komme moeder wil ik niks meer mee te maken hebben heeft te veel op me hart getrapt
Mijn ouders en schoonouders passen op dus we zitten er sowieso elke week. Naar mijn ouders gaan we zondagavond en halen haar maandag weer op eten daar en doen een bakje koffie en gaan weer naar huis. Ze wonen ongeveer 30 minuten rijden bij ons vandaan. Mijn schoonouders passen de vrijdags op en ik breng haar smorgens heen en we halen haar savonds weer op eten daar en dan een bakje koffie en naar huis. Zij wonen een 10 minuten rijden bij ons vandaan.
Mijn ouders 2x per week (1x na t gymen is daar in de buurt en op zaterdag omdat mn vriend dan werkt en ik dan gezellig daarheen ga en mijn vader zn kleindochter dat ook kan zien) mn schoonouders denk ik ongeveer 1x per 2 weken soms meer soms minder
We gaan meer naar mijn ouders dan naar mijn schoonouders. Mijn ouders meestal 2x per week en schoonouders 1x in de vier weken.
mijn ouders: als het uitkomt. en soms is dat 3x per week en soms is dat 1x per maand. maar ze wonen dichtbij en ze komen soms ook zelf aanwaaien. mijn schoonouders wisselt ook. ik denk dat we ze 1x per 2 maanden zien ongeveer, maar soms is dat ook vaker en soms wel 3 mnd niet gezien.
schoonouders wonen vlakbij dus regelmatig wip ik er ff binnen en sm en met man 1 x per 2-3 weken een avondje borrelen me eigen ouders wonen aan andere kant van t land maar door moeizame relatie nu al 3/4 jaar niet gezien en gesproken
Mijn schoonouders heb ik zelf niet zo goed contact mee, word nu wel iets beter.. zien we ongeveer 1 keer in de 6 weken ofzo. Mijn moeder woont 100km verderop, die zie ik 3 a 4 keer per jaar en blijf dan een paar dagen daar.
Te weinig helaas.... want ze woont in Zwijndrecht... en zou echt zo graag een goeie band willen met er!
Ouders regelmatig. Zo'n 4 a 5 x per week. Soms elke dag. Mn moeder brengt mn dochtertje naar het kdv of past op. Wonen op 5 min afstand Mijn schoonouders heb ik nog nooit ontmoet.
mijn ouders wonen 8 maand per jaar in buitenland.. dus die 4 maanden dat ze hier zijn dan wippen ze paar keer per week ff snel binnen.. mijn schoonouders zie ik soms.. op verplichte verjaardagen enzo..
ouders ongeveer 2 keer in de maand, meestal wel meteen paar dagen ivm afstand.. en schoonouders ongeveer eens in de 4,5 weken.. meestal even een bezoekje als we bij mijn ouders zijn..
Ik zie mijn ouders regelmatig, we wonen 60km uit de buurt. Heb nog een schoonmoeder (stiefmoeder van manlief) en die zien we 1x per maand / 1,5 maand.
Ouders wonen op 1,5 uur, schoonouders op 2 uur rijden. Ouders ongeveer 1x per 2/3 weken (meestal bij hen, zij zijn niet altijd fit genoeg om de afstand te rijden), schoonouders ook zoiets, komen ook vaak bij ons langs.
Ouders ongeveer 2x per maand, ivm de afstand, 150 km. Wij rijden 1x per maand die kant op en mn ouders 1x per maand naar ons... schoonouders minimaal 1x per week, wonen op 5 min. rijden afstand.
Mijn ouders en schoonouders wonen in dezelfde stad als wij. Tien minuutjes fietsen ongeveer. We zien elkaar wekelijks. Soms eens 1,5 week of hooguit twee weken niet en in een andere week misschien wat vaker. Mijn eigen grootouders zie ik minder vaak. Het ene paar woont 2,5 uur rijden bij ons vandaan en de andere 3,5 uur. Geen afstanden om even op en neer te gaan voor een bakje koffie. Erg jammer. Ik bel wel geregeld of stuur een mail of een fotokaart van onze zoon. En ik houd met verhalen, foto's en filmpje een weblog bij van onze zoon. Hoewel ik dat steeds minder trouw doe. Maar we houden in ieder geval wel contact.
Mijn vriend springt ongeveer 1 keer per week binnen bij zijn ouders. Ligt op de weg van zijn werk naar huis en zijn ouders worden een dagje ouder en hebben soms hulp nodig. Ik ga enkel mee bij "officiële gelegenheden" (kerst, verjaardag, ...) of als ze er specifiek achter vragen. Mijn ouders wonen 30 km van hier. Ik zie ze gemiddeld 1 keer per maand, want ik ben 1.5 uur enkel onderweg met openbaar vervoer. Voor mij is "effe langsgaan bij mijn ouders" dus echt wel een middagtrip. Af en toe - 1 keer om de 2 maand ofzo - nodigt mijn moeder ons samen uit om te komen eten 's avonds. En dan gaat vriend dus mee en gaan we met de auto. Mijn ouders zijn overigens nogal drukbezet en hebben weinig tijd. Mijn zus springt iets vaker binnen, maar die woont dan ook maar een kwartier verder en leent bovendien geregeld hun (tweede) auto. Beide ouderparen komen zelden bij ons. Wij moeten echt naar hen gaan of hen echt uitnodigen voor een etentje. En dat loopt toch elke keer falikant af (geruzie, gezever, schoonmoeder die ineens zonder reden naar huis wil midden in de maaltijd, ...), dus daar steek ik geen tijd meer in.
We wonen op anderhalf uur rijden van zowel mijn ouders als zijn ouders. Ik denk dat we elkaar gemiddeld 1 keer per maand zien.