Elke zondag sowieso naar mijn vader maar ga doordeweeks ook vaak samen met Chloe en schoonouders 2 keer per week, die passen op Chloe!
Mijn ouders (meestal vooral moeder) spreek ik een paar keer per week telefonisch. Bezoekjes over en weer 2x per maand denk ik, vooral omdat het leuk is (geen verplichte verjaardagen ofzo), maar wel op afspraak. Ze wonen 15 kilometer van ons af. Mijn man gaat ongeveer de helft van de keren mee. Mijn schoonouders zo'n 10 keer per jaar, die wonen 1,5 uur rijden weg. Dit vaak wel in combi met verjaardagen, dat zijn er in die familie wat meer. Plan is dat als we een kindje zouden hebben, dat ik dan niet meer altijd meega: ook eens een dagje alleen thuis . Maar dat moeten we nog maar zien, hoe dat gaat dan.
M'n ouders wonen 5 minuten hier vandaan. Ik doe altijd boodschappen samen met mijn moeder dus zie haar minimaal 1x per week. Soms blijft het daarbij en soms zie ik ze wel 3-4 keer per week. Schoonouders leven helaas niet meer.
Vader (moeder leeft niet meer): 2-3 keer per week. Schoonouders: 5-6 keer per week. Vader woont 15 minuten hier vandaan en schoonouders 2 minuten. Met beide een geweldige band en zou ze echt nooit meer kunnen missen!
Moeder en schoonvader dagelijks. Of ze zijn hier Wonen beide hier 5 minuten vandaan. Met beide ook een super goede band. Heb zelf geen vader en schoonmoeder is overleden. Verder geen verplichtingen gelukkig. Soms gewoon ff 5 min langs voor een bakkie
Mijn ouders zien we nooit (godzijdank) en mijn schoonouders zien we soms 4x per week en soms 1x per week. Ze wonen hier praktisch om de hoek en ze helpen ons erg veel en andersom ook. Wij ondersteunen hun met moderne apparaten en zij ons met ouderwetse oplossingen hahaha En het is altijd wel gezellig. Nu met het rondmaken van de hypotheek (het huis waar we inzitten en die we gaan kopen is van hun) zien we ze helemaal vaak. Veel rond de tafel zitten ivm financien, verzekeringen, huis aan kant maken en dingen repareren (oud huis) Vind het wel gezellig, geen problemen mee!
Mijn schoonouders 1 keer per week. Mijn moeder zie ik 1 a 2 keer per jaar omdat ik in het buitenland woon. Ik spreek haar wel 2 keer per week op skype, lang leve internet en webcams
Mijn ouders zie ik heel regelmatig. Als het aan mij ligt om de dag, en dat probeer ik ook. Ook al is het 37 kilometer enkele reis. Maar helaas zal dat er dadelijk niet meer in zitten, zo vaak. Met een kleintje veranderen dat soort dingen toch. Wel spreek ik mijn vader bijna dagelijks, mijn moeder meerdere keren per dag. Wat lijkt dat erg als ik het zo lees, haha. Maar dat is zo gegroeid, en we vinden het allebei fijn. Ik ben enigskind en mijn moeder werkt niet, dan bel je elkaar nou eenmaal ook vaker om over koetjes en kalfjes te praten. Mijn schoonouders zie ik een stuk minder vaak, ongeveer eens in de 2 weken.
Schoonvader 1x per week. Soms 2x. Woont 10km van ons vandaan. Schoonmoeder geen contact mee. Moeder eens per 2 maanden, blijven dan 2 nachten slapen. Woont 200km van ons vandaan. Vader te weinig, hij woont zo'n 400km verderop.
Euhm vaak haha sowieso twee keer per week omdat de kids dan daar zijn.op vrijdag zie ik mijn schoonmoeder ook altijd want dan doen we met oma boodschappen.... Vaak op zaterdag ook daar. Mijn eigen ouders maar een keer per week, soms twee keer.
Mijn moeder (mijn vader leeft niet meer) zie ik 3 keer per week (we bridgen en tennissen ook samen), de kinderen zien haar sowieso 1 keer per week, soms 2. Mijn man ziet haar 1 keer in de maand denk ik. Mijn schoonouders wonen op 4 uur rijden hiervandaan. Daar gaan we ongeveer om de maand een (lang) weekend heen.
Schoonouders iederen dag, we wonen er naast, ook nog wel eens meerdere keren per dag je bent zo binnen gewandeld. Mijn moeder geen contact, en vader kom ik niet hij wel hier eens per 2 weken ofzo. Ik ga wel 3-4 keer per week na mijn opa en oma, dat zijn echt mijn ouders
Mijn schoonouders zie ik soms een week niet, andere week soms wel 3 keer. Mijn eigen ouders zie ik alleen op verjaardagen eigenlijk
Mijn ouders wonen op 2 uur van mij vandaan. Ik zie ze ongeveer 1 keer per maand of 1 keer per 2 maanden. Mijn schoonouders wonen op loopafstand en die zie ik meerdere keren per week. Ze passen vaak op. Komen wat brengen of koffie drinken. Soms 5 min lopen ze in en uit. De andere keer zitten ze zo een uur of 2.
Schoonvader en vriendin eerst iedere week. Nu zal dat minder vaak worden omdat ze op 2 uur afstand wonen. Denk dat het 1 x per maand wordt. Ouders wonen op 45 minuten, normaal 1x in de 2 weken soms ook wel vaker! Gelukkig heb ik een leuke schoonzus die hier nog wel woont en die we erg vaak zien!
Mijn ouders wonen dichtbij 6km bij ons vandaan we gaan gemiddeld 4 keer per week en hun komen gemiddeld drie keer peer week. Schoonvader is er niet meer en schoonmoeder hebben we geen contact meer mee maar eerst ging ik netjes iedere week naar haar toe.
Ik zie mijn vader wel een keer per week en mijn moeder twee of drie keer denk ik. Mijn schoonouders alleen op verjaardagen eigenlijk..
Ouders en schoonouders zie ik ongeveer eens in de 2 weken, gemiddeld genomen. M'n ouders wonen op 45 minuten rijden, schoonouders op 15 minuten.